Tag Resultaten

[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk het supermarktkanaal

17-05-2024 | 10:58:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

Melvin Sturm, Michiel Hekkens, Job Schokker en Jana Witteman naar Mediahuis

17-05-2024 | 09:42:00
Melvin Sturm, Michiel Hekkens en Job Schokker gaan werken voor de merken Manners en Culy. Jana Witteman breidt haar functie uit als innovatiestrateeg.

ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea

16-05-2024 | 11:19:00
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T

180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe

16-05-2024 | 09:51:00
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes

15-05-2024 | 12:09:00
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven

DartDesign versterkt leiderschap met Stephan Reschke en Eddy Wegman

14-05-2024 | 11:17:00
Strategisch designbureau DartDesign verwelkomt per 1 mei Stephan Reschke (45) als Head of Brand en Eddy Wegman (46) als Head of Design

RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM

13-05-2024 | 14:25:00
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten

Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit

13-05-2024 | 11:03:00
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam

Natasha Wallace Managing Director Jellyfish Nederland

10-05-2024 | 11:06:00
Natasha Wallace kwam in 2023 bij Jellyfish na de overname van The Brandtech Group, waar ze EMEA Strategy Lead voor Brandtech Media was

Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX

10-05-2024 | 09:51:07
Als Lead CXbyEX gaat Jasper samen met het team van Lemon aan de slag om vanuit de kern van het merk de klantbeleving naar een hoger niveau tillen

Designer & Visual Artist Merijn Breedvelt joins VENGEAN

08-05-2024 | 10:00:00
Concluding a period of freelancing has senior designer Merijn Breedvelt joined VENGEAN

Beep for Help benoemt Charlotte Eggens tot Head of Marketing

08-05-2024 | 08:59:01
Charlotte Eggens is per direct aangesteld als Head of Marketing van het niet-medische hulpplatform Beep for Help

Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk Managing Directors ZIGT

07-05-2024 | 09:51:00
Vanaf 1 mei zijn zij toegetreden tot de directie en dragen verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.

Energize ontwikkelt campagne voor All Day Nuts

06-05-2024 | 11:51:00
De campagne, ontwikkeld door Energize, heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en consumenten bij deze missie te betrekken

Cornélie Klercq-Bakker Marketing & Research Expert Screenforce

03-05-2024 | 11:34:00
Cornélie vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten

Remy Bronkhorst van Dept Agency naar Flatline Agency

02-05-2024 | 13:06:00
Remy zal de leiding nemen over de processen en operatie, waarmee hij veel ervaring en visie inbrengt

Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam

02-05-2024 | 12:01:00
Maar liefst 16 medewerkers van de Port of Amsterdam spelen een ambassadeursrol in deze multimediale campagne.

Marieke Wiersma Managing Director Annalect Nederland

01-05-2024 | 16:01:00
Omnicom Media Group heeft per 1 mei 2024, Marijke Wiersma aangesteld als Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland

[Column] Mo Walhof: Perceptie van AI in Marketing door een toekomstig marketeer - een strandbedje

01-05-2024 | 15:58:00
Als tweedejaars Commerciële economie student loop ik momenteel stage bij Incentro Africa in Kenia, waar ik full time mijn hobby van dingetjes mooi verwoorden kan toepassen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.