Tag Resultaten
Rogier Croes Chief Strategy Officer STROOM
Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de strategische koers van het mediabureau, de vertaling van de MediaCommerce-visie naar klanten en proposities, en het versnellen van innovatie op het snijvlak van media, creativiteit, technologie en AI.
De outsourcing-paradox: zo worden je IT’ers waardevoller
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.
Erik Eggens PR Director NewsLab
In deze functie geeft hij leiding aan het corporate team, dat werkt voor klanten als ABN AMRO, Achmea, Atos, AWS en De Hypotheker.
Alfred breidt team uit met vijf collega’s
Met deze uitbreiding wil het bureau meer capaciteit en diversiteit toevoegen om de groei en nieuwe opdrachten in de komende periode te ondersteunen
IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen. IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group
Hendrik Jan Roel CFO Jumbo
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report
Jasper Admiraal verlaat Kumpany
Jasper Admiraal verlaat eind 2025 het experience marketingbureau Kumpany. Dit maakte hij bekend op zijn LinkedIn
NOISE groeit door naar 80 medewerkers
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.
Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour
Ze komt over van Selmore en werkte eerder bij N=5 aan klanten als Holland & Barrett, De Consumentenbond en Bauhaus.
Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio
Herbert Visser stopt per eind 2025 als statutair directeur bij Mediahuis Radio. Hij blijft het radiobedrijf ondersteunen in een adviserende rol.
RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding
De Fransman Clement Schwebig wordt per 1 mei 2026 CEO van RTL Group en Thomas Coesfeld wordt per 1 januari 2027 bestuursvoorzitter van Bertelsmann
De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat
WPP Media presenteert Benelux-leiding
WPP Media heeft bekend gemaakt dat Maiko Valentijn (CEO), Atva van Zanten (COO), Lisette Doodeheefver-Otten (Chief People Officer) en Matthijs Brouwer (CFO) voortaan de leiding vormen in de zogeheten ExCo Benelux
Els Dijkhuizen verlaat Heineken
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken
Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.
The Social Hub stelt wereldwijd marketingteam samen
The Social Hub heeft een wereldwijd marketingteam gepresenteerd onder leiding van Trix van der Vleuten
Personally benoemt Bieke Groenink tot partner
Met haar komst wil het bureau ondernemers gerichter ondersteunen bij het versnellen van hun groei door LinkedIn-content en PR strategisch in te zetten.
Mediahuis lanceert Banenrijknoord
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.
Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director.
Koen van Rijn sluit zich aan bij met melk
Met melk, het creatieve bureau uit Rotterdam, verwelkomt Koen van Rijn als nieuwste lid van het team. Van Rijn is artdirector, fotograaf en zinemaker
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Trainline zet merkstrategie om naar steunpunt voor reizigers
Voor de introductie ontwikkelde W+K Amsterdam een campagne die herkenbare frustraties rond vertragingen centraal zet.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis