Tag Resultaten
Linda van den Berg naar Counter Collective
Ze werkte eerder ruim twaalf jaar bij de TDA Group, waar ze verantwoordelijk was voor de marketing en communicatie
WPP-topman Mark Read treedt terug, opvolger nog onbekend
Mark Read stapt eind dit jaar op als CEO van WPP. Daarmee komt na ruim dertig jaar een einde aan zijn loopbaan bij het reclamebedrijf
Bibianne Roetert verlaat Tony's Chocolonely
Bibianne Roetert, Head of Marketing Benelux & Beyond bij Tony's Chocolonely, gaat het bedrijf verlaten.
Kika Douglas en Karen Ballenden versterken LePub Amsterdam
LePub Amsterdam heeft twee functies binnen het bureau ingevuld. Kika Douglas is aangesteld als CCO en Karen Ballenden als General Manager
Teus Baars: NOSUCH omarmt AI met komst van Evert Bal
Bij NOSUCH zien we AI als een enorme kans. Alleen: hoe integreer je die nieuwe technologie zó dat het niet schuurt met creativiteit en kwaliteit?
Zoë Brandenburg neemt leiding ShowHeroes Nederland over
Tim Samsom draagt per 1 juli de leiding van ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg. Zoë Brandenburg, momenteel Agency Lead, wordt Commercieel Directeur
Leroy van den Berg wordt hoofdredacteur Men’s Health
Leroy van den Berg is benoemd tot hoofdredacteur van Men’s Health. Hij wordt verantwoordelijk voor zowel de print- als digitale activiteiten van het merk
Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.
The Account Academy start platform voor accountprofessionals
Community biedt project- en accountmanagers ruimte voor ontwikkeling
Carlo den Otter creative director Giesbers Retail
Giesbers Retail in Arnhem heeft Carlo den Otter aangesteld als creative director. Hij was de afgelopen zeven jaar werkzaam bij DCVF in Amsterdam.
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
In gesprek met Peter Wybenga licht Stefan Niemer toe hoe hij met een traditioneel uitzendbureau begon, wat uitgroeide tot een specialistisch bureau
Nanda de Smit Managing Director Zuiver Group
Zij gaat zich richten op de strategische ontwikkeling van de bureaugroep en de samenwerking tussen de verschillende labels versterken.
Rogier Bart de Jonge Country Manager Benelux Beiersdorf
Rogier Bart de Jonge wordt per 1 juli 2025 benoemd tot Country Manager Benelux bij Beiersdorf. Hij volgt Karin de Koning op.
Jos van den Bergh start bij VER als PR-coördinator
Jos van den Bergh brengt ruime ervaring in de autobranche mee en gaat bijdragen aan de verdere positionering van de organisatie.
Maaike Klijberg Marketing Director Nespresso Nederland
In deze functie geeft zij leiding aan de volledige marketingafdeling van het bedrijf.
Lucy schetst ondernemersdroom met twist voor Liantis
De campagne maakt duidelijk hoe Liantis zelfstandigen en kmo’s ondersteunt bij praktische hr-uitdagingen, zoals het inschakelen van flexi-jobbers.
Helga Sásdi wordt EVP EMEA bij DEPT
Vanuit deze rol gaat zij zich richten op de groeistrategie van klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
ING benoemt Feyza Tamer tot directeur marketing Nederland
Zij combineert deze functie met haar rol als Head of Global Brand & Marketing bij ING Groep.
Guido Bosch CEO van Nationale-Nederlanden Bank
NN Group heeft Guido Bosch benoemd tot CEO van Nationale-Nederlanden Bank. Hij start per 1 augustus 2025 en volgt Marcel Zuidam op
Walter Kadnar CEO IKEA Nederland
Hij volgt daarmee interim-directeur Sandra Schouten op, die sinds januari de functie tijdelijk vervult na het overlijden van Alessandra Zini.
Marloes Weghorst mede-eigenaar van Brand Specials
Samen met oprichter Bas de Zeeuw vormt zij vanaf nu het managementteam van het bureau, dat organisaties ondersteunt bij merktrajecten
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis