Tag Resultaten
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Lead - NIKE
Kinesso is directly looking for Programmatic Lead - NIKE
Patrick Petersen: AI lost alles op (behalve gezond verstand)
Goed nieuws! We hoeven binnenkort helemaal niets meer zelf te doen. Denken? Overrated. Beslissen? Laat dat maar aan de algoritmes over.
[Vacancy] Channel Factory has a position for Senior Client Solution Manager
Channel Factory is directly looking for Senior Client Solution Manager - Amsterdam
Sander Gabel: AI-agents als merkbewakers?
Generatieve AI en slimme agents maken het straks mogelijk om websites en advertenties geautomatiseerd én gepersonaliseerd in huisstijl te presenteren
Meta (Instagram en Facebook) stopt met politieke reclame in EU
Meta heeft aangekondigd per begin oktober 2025 te stoppen met alle campagnes die te maken hebben met politiek en verkiezingen. Dit is een reactie op de aankomende regulering van de EU-verordening politieke reclame die op 10 oktober 2025 van kracht wordt
PwC: Wereldwijde mediabestedingen groeien naar 3,5 biljoen
Die groei wordt vooral gedreven door een stijgende advertentiebesteding op diverse platforms. Dat blijkt uit het Global Entertainment & Media Outlook 2025-29 van PwC.
Ad Alliance neemt reclameverkoop over voor Love Nature
Ad Alliance gaat per 1 september 2025 de reclame verkopen voor de tv-zender Love Nature, dat onderdeel is van het Canadese mediabedrijf Blue Ant Media
[Vacatures] Lumiq zoekt een Business Development Manager
Lumiq is per direct op zoek naar Business Development Manager
Patrick Petersen: Nu met 33 procent meer AI!
Vroegâh had je gewoon reclame. Een beetje overdrijven, een voice-over met BN’er-stem, een glanzende verpakking en vooral de belofte van: meer-meer-meer.
Online zichtbaarheid steeds belangrijker voor lokale winkels
Consumenten zoeken vaak eerst online informatie op voordat ze een winkel bezoeken.
[Vacatures] HYPR zoekt een Digital Account Manager
HYPR is per direct op zoek naar Digital Account Manager
Spotta: De kracht van brievenbusreclame
Brievenbusreclame bereikt wekelijks 4,2 miljoen huishoudens via het platform van Spotta.
Ad Alliance komt met reclame bij ESPN-content op YouTube
Ad Alliance gaat de reclame rondom de videocontent van ESPN (waaronder die van de Eredivisie) op YouTube verkopen
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Team Lead Operations
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Team Lead Operations (36/40 uur)
Omnicom Q2-2025, omzet +4,2 procent, winst -21,5 procent
Omnicom heeft de resultaten bekendgemaakt over het tweede kwartaal van 2025. Hieruit blijkt dat er een forse winstdaling is gerealiseerd.
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Junior Client manager | Social & Advertising
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Junior Client manager | Social & Advertising (Fulltime · Amsterdam)
90 procent van marketeers gebruikt GenAI voor videocampagnes
De ontwikkeling van videoadvertenties verandert in hoog tempo, blijkt uit het rapport 2025 Digital Video Ad Spend & Strategy Full Report van IAB.
Koen van Loon: De keerzijde van automatische URL-optimalisatie
Sinds de introductie van AI Max binnen Google Ads lijkt het automatiseren van zoekcampagnes weer een stap verder te gaan.
ShowHeroes en DoubleVerify versterken contextuele videoreclame
ShowHeroes kondigt een strategisch partnership aan met DoubleVerify, specialist in digitale mediakwaliteit en analytics.
HBO Max met Dynamic Ad Replacement bij live sport
HBO Max en Ad Alliance hebben Dynamic Ad Replacement (DAR) geïntroduceerd. Advertenties worden daarbj door gepersonaliseerde advertenties vervangen
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis