Tag Resultaten
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
MediaMarkt hoofdsponsor Feyenoord
MediaMarkt Nederland heeft een driejarig contract gesloten als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
Hé wat leuk! Een bericht van... Martin de Boer
Na vijf fantastische seizoenen als trotse hoofdsponsor van Feyenoord kregen we afgelopen dinsdag een bijzonder cadeau
Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl
TEC Entertainment kiest Pinchhitters als media- en activatiepartner
TEC Entertainment, bekend van musicalproducties als We Will Rock You en Jesus Christ Superstar, heeft Pinchhitters gekozen voor alle media-activaties rondom de musical Onze Jordaan
Feyenoord: Mediamarkt hoofdsponsor?
De Telegraaf meldt dat Mediamarkt de hoofdsponsor wordt van voetbalclub Feyenoord. Net als Feynoord is het hoofdkantoor van Mediamarkt Nederland in Rotterdam gevestigd
Fama Volat ontwikkelt ludieke actie Bonduelle
Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Deze ervaring biedt bezoekers een 360°-beeld van wat de wereld van smart Motionblinds te bieden heeft
NS kiest Kumpany voor merkactivaties
NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject
Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst
Samsung sponsor Nederlandse Basketball Bond met oog op Olympische Spelen Parijs
Om de sport naar een nog hoger niveau te tillen, gaan Samsung en de Nederlandse Basketball Bond (NBB) een 3-jarig partnership aan
Activatie van Knorr brengt mensen bij elkaar op Ramadan Markt
Om het halal assortiment van Knorr onder de aandacht te brengen, lanceert het merk, in samenwerking met influencerduo Healthy Sisters, een Ramadan Markt en een stedentour
Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750
Amsterdam en Heineken slaan de handen ineen om de 750ste verjaardag van de stad mede mogelijk te maken
Heineken Experience opent tentoonstelling Oracle Red Bull F1-auto van Max Verstappen
De Heineken Experience biedt het hele jaar door toegang tot een tentoonstelling waar Formule 1 fans de Oracle Redbull F1-racewagen kunnen bewonderen