Tag Resultaten
Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten
Natwerk heeft een campagne voor Budget Mobiel ontwikkeld met echte klanten. Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam én Els zijn daarin te zien
Megawatt aan de slag voor Lotus Biscoff
Megawatt lanceert samen met Koninklijke Peijnenburg een campagne waarmee Lotus Biscoff de laatste boterham claimt!
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
[Interview] Mark Stoel (Activation Heroes) en Jelmer Yde Bergsma (Starbucks) over pop-up store op Utrecht CS
Activation Heroes heeft een pop-up store ontwikkeld op het Centraal Station van Utrecht voor Starbucks om de vernieuwing van het product Chilled Coffee met No Added Sugar te introduceren
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
Cheil Benelux en Samsung ontwikkelen gamified workout Basic-Fit
Om sporters te inspireren gezonder in het leven te staan, ontwikkelden Cheil Benelux en Samsung een in-store workout experience voor Basic-Fit
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
TEC Entertainment kiest Pinchhitters als media- en activatiepartner
TEC Entertainment, bekend van musicalproducties als We Will Rock You en Jesus Christ Superstar, heeft Pinchhitters gekozen voor alle media-activaties rondom de musical Onze Jordaan
Fama Volat ontwikkelt ludieke actie Bonduelle
Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Deze ervaring biedt bezoekers een 360°-beeld van wat de wereld van smart Motionblinds te bieden heeft
NS kiest Kumpany voor merkactivaties
NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject
Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst
Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld
Activatie van Knorr brengt mensen bij elkaar op Ramadan Markt
Om het halal assortiment van Knorr onder de aandacht te brengen, lanceert het merk, in samenwerking met influencerduo Healthy Sisters, een Ramadan Markt en een stedentour
Duvel Moortgat kiest Barracuda als merkactivatiebureau
Het merkenactivatiebureau Barracuda gaat een strategische samenwerking aan met bierbrouwer Duvel Moortgat
HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over
Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten.
De Marketing100 2024 op LinkedIn
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland.
Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.
HUB (blowUP media) en Natwerk ontwikkelen (D)OOH activatie H&M
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH campagnes tot leven
WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie
Monica Geuze volgt Bas Smit op als nummer 1 in de Influencer100, Jutta Leerdam schaatst de top-10 binnen
Tijdens het M100 Event op 7 december in Club Ace in Amsterdam is Monica Geuze uitgeroepen tot de meest invloedrijke influencer in Nederland. Zij is de opvolger van Bas Smit als de nummer 1 in de Influencer100. Het is voor het eerst Dat Monica Geuze de influencer lijst aanvoert