Marketing Report

Tag Resultaten

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

02-04-2024 | 11:05:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel

26-03-2024 | 14:07:00
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden

TEC Entertainment kiest Pinchhitters als media- en activatiepartner

22-03-2024 | 10:47:00
TEC Entertainment, bekend van musicalproducties als We Will Rock You en Jesus Christ Superstar, heeft Pinchhitters gekozen voor alle media-activaties rondom de musical Onze Jordaan

Fama Volat ontwikkelt ludieke actie Bonduelle

05-03-2024 | 09:10:06
Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland

Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse


04-03-2024 | 12:54:00
Deze ervaring biedt bezoekers een 360°-beeld van wat de wereld van smart Motionblinds te bieden heeft

NS kiest Kumpany voor merkactivaties

04-03-2024 | 11:07:00
NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject

Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen

04-03-2024 | 10:46:00
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst

Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1

03-03-2024 | 15:01:00
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld

Activatie van Knorr brengt mensen bij elkaar op Ramadan Markt

28-02-2024 | 15:26:00
Om het halal assortiment van Knorr onder de aandacht te brengen, lanceert het merk, in samenwerking met influencerduo Healthy Sisters, een Ramadan Markt en een stedentour

Duvel Moortgat kiest Barracuda als merkactivatiebureau

31-01-2024 | 12:03:00
Het merkenactivatiebureau Barracuda gaat een strategische samenwerking aan met bierbrouwer Duvel Moortgat

HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over

29-01-2024 | 10:46:19
Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten.

De Marketing100 2024 op LinkedIn

17-01-2024 | 22:45:00
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland. Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.

HUB (blowUP media) en Natwerk ontwikkelen (D)OOH activatie H&M

21-12-2023 | 09:49:00
De innovatieve afdeling van blowUP media, HUB, brengt (D)OOH campagnes tot leven

WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT

15-12-2023 | 16:13:00
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie

Monica Geuze volgt Bas Smit op als nummer 1 in de Influencer100, Jutta Leerdam schaatst de top-10 binnen

13-12-2023 | 14:26:00
Tijdens het M100 Event op 7 december in Club Ace in Amsterdam is Monica Geuze uitgeroepen tot de meest invloedrijke influencer in Nederland. Zij is de opvolger van Bas Smit als de nummer 1 in de Influencer100. Het is voor het eerst Dat Monica Geuze de influencer lijst aanvoert

Fightclub verrast winnaars M100 met uniek AI-portret

11-12-2023 | 08:55:00
De 100 meest invloedrijke marketeers van Nederland waren nog niet bekendgemaakt of ze hadden al een uniek, met AI gemaakt, portret in hun inbox.

De Mediabureau100 2024: Maiko Valentijn opnieuw op nummer 1

10-12-2023 | 11:53:00
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld. Voor het derde jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau100

Christian van Thillo behoudt eerste positie Nieuwsmedia50

08-12-2023 | 14:36:00
Christian van Thillo is onveranderd de meest invloedrijke man in de Nieuwsmedia50. Alhoewel hij al jaren geen CEO meer is, is hij samen met zijn familie (via Epifin) de eigenaar van DPG Media en actief als executive chairman

Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau100 2024; Aad Kuijper en Victor Knaap runners-up

08-12-2023 | 14:12:00
Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, staat op nummer 1 in de Reclamebureau100. Hij is daarmee de persoon met de meeste invloed in de Nederlandse reclamebureauwereld

Brenda Smith nummer 1 in de Marketing100 van 2024, Els Dijkhuizen stijgt naar plaats 3

08-12-2023 | 13:30:00
In een ramvolle Club Ace is Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson, op 7 december 2023 uitgeroepen tot meest invloedrijke marketeer van Nederland. De vrouw die eerder al Cross Media Vrouw van het jaar was, voert 12 maanden lang de Marketing100 aan.

Arjen Lubach ook in Media100 2024 op nummer 1, Johan Derksen op nummer 3

08-12-2023 | 13:25:00
De Media100 2023 doet wat alle voorgaande edities van de Media100 ook deden: de lijst reflecteert de ontwikkeling van de media in Nederland, wat weer een reflectie is van wat er in de maatschappij gebeurt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.