Tag Resultaten
Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.
Somention: AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie
Met de AI tool is het mogelijk om segmenten te creëren, op combinaties van demografie, gebruikersinteracties, interesses, en koopgedrag
ESPN ook te volgen via WhatsApp
Deze functie van WhatsApp geeft gebruikers de mogelijkheid om snel op de hoogte te zijn van het laatste nieuws, achtergronden en video’s.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor de Pijp
De BIZ’en van het gebied wilden die diversiteit zichtbaar maken in een outdoor campagne die de veelzijdigheid van de wijk benadrukt.
Giesbers ontwikkelt kerstservice BoodschAPPEN
Boodschappen.nl introduceert tijdens de kerstdagen een WhatsApp-service waarmee consumenten direct hulp krijgen bij kookproblemen.
The Family zet muziek en humor in tegen vapen
Centraal staat The Organs, een fictieve band bestaande uit de longen, het hart en de hersenen: de organen die worden getroffen door vapen.
Lukas van de Ven: De stem van Mulisch als statement
Marketing Report sprak met Janneke Bakker, relatiemanager bij Passend Lezen, en Lukas van de Ven, Executive Creative Director bij The Family
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis