Tag Resultaten
Folders zetten 86 procent van lezers aan tot actie
Volgens het onderzoek in opdracht van Spotta leest ruim 90 procent van de Nederlanders van 18 jaar en ouder folders.
Miljoenste mailing mijlpaal voor Spotta
Na campagnes voor onder meer UberEats, AniCura en EuroParcs introduceert Spotta nu een alles-in-1 oplossing voor adverteerders.
Timo Vrijenhoek: Spotta biedt merken sterk brievenbusbereik
Vrijenhoek ziet dat veel adverteerders nog steeds denken aan het folderpakket, zonder zich te realiseren hoe breed het dienstenaanbod inmiddels is
Thomas Hopman: Spotta transformeert brievenbusreclame
Thomas Hopman, CCO van Spotta, spreekt met Bas Vlugt over de transformatie van brievenbusreclame, de digitalisering van consumentenvoorkeuren
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Ze spreekt met Bas Vlugt over haar carrière, het ondernemerschap bij INDIE, de samenwerking met Lode Schaeffer, het winnen van PLUS en Vodafone
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
In de studio van New Business Radio sprak Bas Vlugt met Joey Boeters, Creative Partner en medeoprichter van Happiness Amsterdam
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO
Spotta en BusinessPost willen postbezorging PostNL overnemen, ministerie van EZ wil niet
De reclamepostbezorger Spotta en de regionale samenwerkingsdienst BusinessPost hebben aangegeven de dagelijkse postbezorging van PostNL te willen overnemen
[Vacatures] Spotta zoekt een Senior Recruiter - Tijdelijk
Spotta is per direct op zoek naar Senior Recruiter - Tijdelijk - Utrecht/hybride
[Vacatures] Spotta zoekt een Business Strateeg
Spotta is per direct op zoek naar Business Strateeg - Utrecht
[Vacatures] Spotta zoekt een Medior Recruiter
Spotta is per direct op zoek naar Medior Recruiter - Eindhoven/Meppel/Utrecht
[Vacatures] Spotta zoekt een Senior Recruiter
Spotta is per direct op zoek naar Senior Recruiter - Utrecht/hybride
Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Georgios Petropoulos, oprichter EEN Media Group, en Michael Coreelmont, oprichter popuppadel.nl
Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Boaz Disselkoen en Roos Jochems
Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Age Yska, marketingmanager bij edding.
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.
Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora
Peter Wybenga sprak met Teunie Welage. Zij deelde haar inzichten over de balans tussen merkconsistentie en vernieuwing.
Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie
In de studio van New Business Radio ging Peter Wybenga in gesprek met Marit Klooster, partner en directeur bij Ruigrok Onderzoek en Advies.
Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk
Rosanne Prinsen en Antal van Pelt zijn in gesprek gegaan met Peter Wybenga over de aanpak van Monuta om afscheid bespreekbaar te maken.
Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta
In Marketing Report op New Business Radio sprak Timo Vrijenhoek over de rol van Spotta als logistieke partner voor ongeadresseerd én geadresseerd drukwerk.
Spotta: De kracht van brievenbusreclame
Brievenbusreclame bereikt wekelijks 4,2 miljoen huishoudens via het platform van Spotta.
Spotta en GfK presenteren folderbereik in gratis webinar
Spotta organiseert op 4 september samen met GfK een webinar over het bereik van folders in Nederland.
Postbedrijven willen postmarkt anders organiseren
De bedrijven stellen voor om de postbezorging te laten uitvoeren door één landelijke organisatie die is opgebouwd uit regionale postbedrijven en PostNL
[SHOWREEL!] Spotta
Spotta is dé logistieke partner in gerichte reclame drukwerkverspreiding.
Niels Mossel: Direct Mail bij Spotta is slimmer en goedkoper
Marketing Report spreekt met Niels Mossel over de uitbreiding van Spotta’s dienstverlening op het gebied van geadresseerde post.
Spotta gaat geadresseerde post bezorgen
Het bedrijf heeft zich ingeschreven bij de Autoriteit Consument en Markt als postvervoerder om geadresseerde post te kunnen bezorgen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis