Tag Resultaten
[Marketing Week] Bob Koigi: Tapping technology to bolster efficiency
The role of technology across various industries from media, advertising and marketing remains pivotal as companies increasingly invest in digital campaigns, online solutions and partnerships.
CCI cooperates with SpotX
Dentsu’s CCI and SpotX have announced their partnership to bring SpotX’s video ad serving platform solutions to domestic broadcasting stations in Japan
Marco Ruivenkamp Managing Director Benelux SpotX
Binnen SpotX, dat onderdeel is van de RTL Group, wordt Ruivenkamp verantwoordelijk voor de verdere groei van SpotX in Nederland, België en Luxemburg
[Interview] Derk Nijssen over de VS en programmatic bij XITE
XITE lanceerde vorige zomer als eerste een gepersonaliseerde tv-zender en dendert dit jaar verder met het aanbieden van programmatic advertising en de lancering van XITE in de VS. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks
[Interview] Thomas Welle over programmatic adverteren op tv
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic