Tag Resultaten

Salesforce voegt agentfuncties toe aan Agentforce Commerce

21-11-2025 | 11:56:00
De vernieuwingen moeten het eenvoudiger maken om activiteiten op platformen zoals Instagram, TikTok, messaging apps en AI-platforms

Krista Vaesen (Salesforce): Agentic marketing, van AI als tool naar AI als teamlid  

15-09-2025 | 16:06:00
Donderdagmiddag. De campagne moet morgen live. De copy is eindelijk goedgekeurd, maar de e-mails zijn nog niet gebouwd, design wacht nog op feedback en niemand weet zeker of de segmentatie klopt

Salesforce: Ariel Kelman over AI & Marketing

04-08-2025 | 23:25:00
Op 11 en 12 juni vond het Salesforce Connections plaats in Chicago over Marketing & AI. Marketing Report plaatst een aantal video's daarvan

CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal

16-06-2025 | 09:47:00
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de tweede dag van het congres.

CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma

13-06-2025 | 08:51:00
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de eerste dag van het congres.

Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce

12-06-2025 | 16:33:00
Tijdens CNX 2025 in Chicago spreekt David de Jong met Kelly Eliyahu, Senior Director of Product Marketing, Marketing Cloud bij Salesforce.

Salesforce lanceert Marketing Cloud Next

11-06-2025 | 11:15:00
Salesforce heeft Marketing Cloud Next gelanceerd, een oplossing waarmee AI-agents zelfstandig marketingtaken uitvoeren.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.