Tag Resultaten
Merken500: deze 500 merken komen in de lijst
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.
Merken500, new Currency for Brands
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.
Jacqueline Reinders: Wecycle staat voor bewust recyclen
Stichting OPEN is actief met het organiseren en uitvoeren en verbeteren van de inzameling, verwerking en recycling van afgedankte elektrische apparaten
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Marketing- en Communicatiemanager
Media Info Groep is per direct op zoek naar Marketing- en Communicatiemanager (24-32 uur)
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
Media Info Groep is per direct op zoek naar Accountmanager Binnendienst Media Monitoring (32-40 uur)
Media Info Groep: Benchmarkanalyse geeft inzicht in PR-impact
Een benchmarkanalyse geeft inzicht in de effectiviteit van een PR- en communicatiestrategie door resultaten te vergelijken met concurrenten.
Continu bezig het aanbod te verfijnen
[Interview] Arnoud van der Valk: Wij bieden geavanceerde logoherkenningstechnologie die specifiek gericht is op het in kaart brengen van de exposure van sponsorlogo’s tijdens en rondom sportevenementen
Media Info Groep: Zo houd je de kosten van media monitoring laag
Succes in media-monitoring hangt sterk af van een goed geformuleerde zoekopdracht. Een nauwkeurige zoekopdracht levert relevante informatie op
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Sales Support Specialist Media Monitoring
Media Info Groep is per direct op zoek naar Sales Support Specialist Media Monitoring
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Medewerker HR & Financiële Administratie
Media Info Groep is per direct op zoek naar Medewerker HR & Financiële Administratie
Blijf de regie houden: zo helpt mediamonitoring bij crisissituaties
Hoe zorg je ervoor dat je hierop goed reageert en reputatieschade beperkt?
[Interview] Daniel Jaspers (Theater Oostpool): Onze marketingstrategie is digital first, gericht op jongere doelgroepen
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Daniel Jaspers is hoofd marketing & communicatie bij Theater Oostpool
[Interview] Brigit Moens (IKEA) over Drömland tijdens Lowlands
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. IKEA heeft van 16 tot 18 augustus 2024 onder de naam Dromland een gigantische IKEA slaapkamer op het muziekfestival Lowlands in Biddinghuizen opgezet
Media Info Groep: Voorkom pr-blunders en bouw aan een sterke reputatie
Een sterke pr-strategie kan wonderen doen voor je bedrijfsreputatie, maar zelfs de meest weloverwogen acties kunnen soms averechts werken
Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben
Counter Content publiceert PR Playbook
Hoe laat jij PR echt voor je merk werken? Raymond Bresching, communicatiestrateeg bij Counter Content, neemt je in 8 stappen mee van het verhaal tot aan een succesvolle executie
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Medewerker HR
Media Info Groep is per direct op zoek naar Medewerker HR
[Interview] Natasja Gregorowitsch (TALK ABOUT): altijd verbinding zoeken met PR
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Natasja Gregorowitsch is samen met Karen Baelde eigenaar van het pr-bureau TALK ABOUT vanuit het Brabantse Ulvenhout. We spreken haar over de wereld van pr en trends en ontwikkelingen
Rinder Sekeris over de samenwerking met Artikel Pro
Rinder Sekeris is directeur-uitgever bij het ND en heeft ArtikelPro de licentie gegeven namens het ND. Rinder Sekeris werkt 25 jaar bij het ND
Feadship CMO Farouk Nefzi Juryvoorzitter Dutch PR Awards 2024
Farouk Nefzi, Chief Marketing Officer bij Feadship, is benoemd tot juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024
[Interview] Job Jan Altena en Joris de Bruin (CPNB): met weinig budget veel bereiken voor het boek
Job Jan Altena is persvoorlichter en Joris de Bruin is analist bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB). We spreken beiden over hoe CPNB met marketing en pr omgaat ter promotie van boeken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis