Tag Resultaten
[Grow by DPG Media] De betrokkenheid van klanten verhogen? IKEA doet het zo!
DPG Grow onderzocht samen met IKEA de mogelijkheden van CRM-onboarding. Het resultaat? Een CTR die twee keer zo hoog ligt als de gemiddelde benchmarks
Q&A Retail: Kruidvat, Picnic en Hornbach meest toekomstbestendige retailers
Het is onrustig in de Nederlandse winkelstraat. Mede onder invloed van dalende volumes en stijgende kosten zijn het uitdagende tijden voor de retail. Maar er is meer aan de hand.
IKEA kiest voor DDB Unlimited als lead agency
IKEA Nederland brengt de merkstrategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Buutvrij for life
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.
IKEA renews commitment to climate change, Covid-19 initiatives
Inter IKEA Group has joined an alliance of over 180 political decision-makers and business leaders, for a renewed commitment on long-term climate change and COVID-19 initiatives.