Tag Resultaten
Jongeren vaak slachtoffer van nepwebwinkels
Eén op de vijf jongeren heeft zelf al eens iets besteld bij een nepwebwinkel, en ruim de helft kent iemand in hun omgeving die hiermee te maken kreeg.
[Vacatures] Choice zoekt een Junior/Medior Insights Consultant
Choice is per direct op zoek naar Junior /Medior Insights Consultant (32-40 uur)
[Column] Arno van Welzen (Choice): Onderzoek is geen hobby: de risico's van doe-het-zelf data
Zou jij zelf de remleidingen van je auto repareren? Of de beveiliging van je IT systemen? Of je eigen media-inkoop doen voor campagnes?
[Column] Arno van Welzen (Choice): Marketeers zijn nogal dom
Marketeers zijn nogal dom. Ze begrijpen de simpelste grafieken niet, houden vast aan stokpaardjes, komen niet opdagen wanneer er focusgroups zijn
CHOICE insights + strategy ISO27001 gecertificeerd
Deze certificering onderstreept de inzet van CHOICE voor het beschermen van gevoelige gegevens en het waarborgen van de vertrouwelijkheid
[Marketing Report TV] Arno van Welzen over CHOICE
Arno van Welzen, founder en strateeg bij CHOICE, is te gast bij Marketing Report TV
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis