Tag Resultaten
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek
Peter Wybenga spreekt met Anoeshka Harpal, Senior Account Manager Retail Media en Partner bij Basic-Fit, en Arthur Zwamborn, Directeur bij The New Horizon
BOOH Media nu gekoppeld aan Cäsar-platform
Het netwerk van BOOH Media is vanaf nu beschikbaar via het Dataloket in Cäsar. BOOH Media is een zelfstandig saleshuis in de out-of-home markt
The New Horizon lanceert Selectieshop voor datagedreven direct mail
Dit platform biedt mogelijkheden voor het selecteren van consumentenadressen voor direct mailcampagnes
Cäsar en Envisia fuseren
Per 1 juli zijn Cäsar en Envisia gefuseerd. Daarmee zetten beide bedrijven een belangrijke stap om de marktpositie te verstevigen en uit te breiden.
Cäsar neemt EMC Cultuuronderzoeken over
Daarmee zet Cäsar een eerste belangrijke stap om zijn propositie ook in de cultuursector aan te bieden; data inzetten
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn, CTO van Cäsar, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Cäsar, data en het verlanglijstje van Cäsar
Cäsar breidt netwerk uit met Turff
Het turfsysteem voor gedeelde uitgaven in studentenhuizen is ontwikkeld door studenten van de TU Delft.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis