Tag Resultaten
Jumbo Retail Media sluit aan bij dataplatform Cäsar
Daarmee is het volledige netwerk van Jumbo Retail Media vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Adswag en Cäsar bundelen krachten voor breder media-aanbod
De samenwerking biedt planners en adverteerders toegang tot een breder scala aan beschikbare media
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek
Peter Wybenga spreekt met Anoeshka Harpal, Senior Account Manager Retail Media en Partner bij Basic-Fit, en Arthur Zwamborn, Directeur bij The New Horizon
BOOH Media nu gekoppeld aan Cäsar-platform
Het netwerk van BOOH Media is vanaf nu beschikbaar via het Dataloket in Cäsar. BOOH Media is een zelfstandig saleshuis in de out-of-home markt
The New Horizon lanceert Selectieshop voor datagedreven direct mail
Dit platform biedt mogelijkheden voor het selecteren van consumentenadressen voor direct mailcampagnes
Cäsar en Envisia fuseren
Per 1 juli zijn Cäsar en Envisia gefuseerd. Daarmee zetten beide bedrijven een belangrijke stap om de marktpositie te verstevigen en uit te breiden.
Cäsar neemt EMC Cultuuronderzoeken over
Daarmee zet Cäsar een eerste belangrijke stap om zijn propositie ook in de cultuursector aan te bieden; data inzetten
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn, CTO van Cäsar, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Cäsar, data en het verlanglijstje van Cäsar
Cäsar breidt netwerk uit met Turff
Het turfsysteem voor gedeelde uitgaven in studentenhuizen is ontwikkeld door studenten van de TU Delft.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis