Tag Resultaten
ID&T Groep en AB InBev sluiten meerjarig strategisch partnerschap
De focus van het partnerschap ligt op het versterken van de beleving van miljoenen fans van ID&T, zowel live als digitaal
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger ontwikkeld, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen. Deze tas is ontworpen om in te spelen op de recente Nederlandse wetgeving omtrent statiegeld op blikjes
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis