Tag Resultaten
Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch
100% Media & Partner Netwerk is gestart met het beperkt toelaten van B2B-bedrijven. We spreken hierover met oprichter/eigenaar Eddy Guyt
100% Media & Partner Netwerk verwelkomt B2B-bedrijven
Deze zogenoemde supporting partners moeten een aantoonbare meerwaarde hebben voor het netwerk.
[Interview] Eddy Guyt (100% Media & Partner Netwerk) over lancering Happy View
100% Media & Partner Netwerk lanceerde eind oktober 2024 het magazine Happy View dat zich richt op de luxe levensstijl. We spreken oprichter en directeur Eddy Guyt hierover
100% Media & Partner Netwerk lanceert Happy View Magazine
In Amsterdam is de eerste editie van Happy View feestelijk gelanceerd in het bijzijn van talrijke bekende Nederlanders en influencers
[Interview] Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk
100% NL Magazine - en daarmee 100% Media & Partner Netwerk - bestaat 15 jaar. We spreken Eddy Guyt oprichter, mede-eigenaar en directeur van 100% Media & Partner Netwerk
[Cross Media Merk] Eddy Guyt over 100%NL
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. 100%NL is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar.
[MarketingReport Radio] Eddy Guyt over 100% Media & Partner Netwerk
Eddy Guyt is CEO en oprichter van 100% Media & Partner Netwerk. We spreken hem over zijn concept en waarom dit aantrekkelijk is voor partnerbedrijven.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis