Tag Resultaten
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Ook ging hij in op de rol van AI en de belofte van marketing automation om impact te creëren voor merken.
Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.
Peter van Wijnaerde: De strategie? Bind je vast
De waarde van een strategie zit in het vasthouden eraan. Strategie is kiezen en dan niet wiebelig worden zodra iemand iets roept over Gen Z of TikTok.
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
In een gesprek met Bas Vlugt ging hij in op de rol van marketing binnen bedrijven, de uitdagingen van productintroducties
Peter van Wijnaerde: Creativiteit is te koop per flesje
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.
Peter van Wijnaerde: Hyperpersoonlijk of hypervrijpostig?
Personalisatie begon ooit met iets onschuldigs, iemands voornaam gebruiken in een mail.
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
In gesprek met Peter Wybenga licht hij toe hoe data en technologie zorgen voor groei en impact.
Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in
Dawn ontwikkelde hiervoor de propositie en campagne Re-lease met Ayvens, die deze week van start gaat in Nederland en later in tien andere Europese landen.
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie
Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie. Pepe Marais over de wortels in Kaapstad, expansie naar Europa en de kracht van creativiteit
Peter van Wijnaerde: Mijn wenslijstje voor een marketingpaus
Misschien wordt het tijd dat ons vak ook een nieuwe paus kiest. Of pausin. Of paus-die/hun. Liefst dat laatste.
Tim Wolfs Chief Growth Officer Springbok Group
In zijn rol maakt hij deel uit van het managementteam en zal hij zich richten op de verdere groei en internationale ontwikkeling van het bureau.
[Vacatures] Springbok zoekt een Display Specialist
Springbok is per direct op zoek naar een Display Specialist - Den Bosch
Peter van Wijnaerde: Marketing hoeft geen checkbox-marathon te zijn
Merkconsistentie in een notendop: datzelfde kleurtje, diezelfde boodschap, tone of voice uit een handleiding van 142 pagina’s waar niemand nog naar kijkt.
Directeur Nederland Pieter Meijer verlaat Springbok Agency
Loopbaanonderbreking voor reflectie, groei en verkenning van de toekomst van werk, met een specifieke interesse in hoe opkomende technologieën zoals AI slimmere samenwerking en zinvoller werk mogelijk kunnen maken
Peter van Wijnaerde: Mediamagnaat en mayonaise voor merken
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over het geheime recept van DPG Media.
Springbok wint pitch en gaat aan de slag voor WE Fashion
De keuze volgt na een pitchtraject waarbij meerdere bureaus betrokken waren.
Peter van Wijnaerde: C-levels snakken naar anders
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden
Peter van Wijnaerde: Onze AI-toekomst maken we zelf
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden
Loyalty schuift weer naar voren
Waar vroeger alle hoop lag bij campagnes en performance, belt men nu het loyalty-team.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis