Tag Resultaten
Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube
Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.
Dutch PR Awards 2025 - Noa van den Berg over The Romans
Aan het woord is Noa van den Berg, Senior Account Executive bij The Romans en genomineerd als PR Talent van het Jaar 2025.
Adform lanceert visuele DOOH-planner
Nederland is een van de eerste vijftien landen waar adverteerders Digital-Out-of-Home (DOOH)-campagnes direct kunnen plannen, targeten en optimaliseren binnen een omnichannel platform.
Voetbal International en Libelle lanceren podcast
In aanloop naar het EK voetbal voor vrouwen bundelen Voetbal International en Libelle hun krachten in de vijfdelige podcastserie VIBELLE Podcast
adpaq en OMS starten samenwerking in programmatic audio
De samenwerking maakt het mogelijk om programmatic campagnes uit te rollen op de radiozenders en digitale audio-inventory van OMS.
Dutch PR Awards 2025 - Claudia Metz over HEMA
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.
TotalEnergies Power & Gas Belgium kiest iO als marketingpartner
De energieleverancier zet hiermee een stap in het verder ontwikkelen van de digitale strategie op de Belgische markt.
Dutch PR Awards 2025 - Maarten Molenbeek over Douane Nederland
Aan het woord is Maarten Molenbeek, Teamleider bij Douane Nederland en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.
Panji Widoyono: Stop met Gen AI te gebruiken als gokspel!
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.
[Vacancy] Serviceplan has a position for Creative Production Manager
Serviceplan Amsterdam is directly looking for Creative Production Manager
[Vacatures] Qmusic zoekt een Marketeer Qmusic & JOE
Qmusic is per direct op zoek naar Marketeer Qmusic & JOE
Kompas Publishing neemt Hi Label volledig over
Kompas Publishing heeft de resterende aandelen van Hi Label overgenomen en is nu volledig eigenaar van het lifestyle mediabedrijf.
Daan Dekkers: Zon, zee en zweet
Cannes Lions. Geen rust, wel bereik.
Cannes is geen vakantie, het is positionering op slippers.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Locatie Coördinator Nacht - Regio Noord-Holland
Mediahuis is per direct op zoek naar Locatie Coördinator Nacht - Regio Noord-Holland
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Locatie Coördinator Nacht - Regio Drenthe
Mediahuis is per direct op zoek naar Locatie Coördinator Nacht - Regio Drenthe
Google Ads en AI: zo hou je als marketeer grip op campagnes
De inzet van kunstmatige intelligentie binnen Google Ads is geen experiment meer, maar een vast onderdeel van hoe campagnes worden aangestuurd.
Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL
Tijdens de ochtendshow van Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen op 100% NL deed voormalig profvoetballer Wesley Sneijder mee aan het radiospel Je Raadt Het Nooit
Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg
Viaplay treedt toe tot Screenforce
Hiermee wordt de zender ook opgenomen in het kijkonderzoek van het Nationaal Media Onderzoek (NMO), dat vanaf 2 juni de cijfers van Viaplay TV rapporteert.
Bertolli kiest voor HOWDY en All Heads On Deck
Na eerdere samenwerking voor Jean Bâton bundelen creatief bureau HOWDY en strategisch bureau All Heads On Deck opnieuw hun krachten.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis