Tag Resultaten
ICMA 2025 - De Nacht Tegen Seksueel Geweld
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - De Nacht Tegen Seksueel Geweld
ICMA 2025 - Zeeman: In 't Mandje
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Zeeman: In 't Mandje
ICMA 2025 - 40-jarig jubileum Flair
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - 40-jarig jubileum Flair
ICMA 2025 - Zeeman x Bankzitters
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Zeeman x Bankzitters
ICMA 2025 - Sony x Snap Venom
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Sony x Snap Venom
ICMA 2025 - Samsung Social Shopping
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Samsung Social Shopping
ICMA 2025 - Samsung Brain Rot
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Samsung Brain Rot
Anouk Last: Goede content voelt gemaakt voor mensen, niet voor merken
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Anouk Last van LifeHunters.
Max Hochstenbach: Speel je op safe? Dan verlies je de consument
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag schuift Max Hochstenbach van MHX (Mediahuis) aan.
Nannick van Koningsbruggen: Nike stelt de juiste merkvraag
Merken rennen zich suf: van hype naar hype, bang om stil te blijven staan. Maar waar rennen ze eigenlijk naartoe?
Joanne Parker Non-Executive Director Cognito
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector
Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising
Azerion heeft een rebranding doorgevoerd met een vernieuwde visuele identiteit, een herontworpen website en een versterkte aanwezigheid op sociale media.
Amsterdam Fashion Week vernieuwt website met Key Agency
Key Agency heeft voor Amsterdam Fashion Week een vernieuwde website ontwikkeld die dient als digitaal podium voor modecontent en inspiratie.
NMO Kids Monitor: scherm & papier populair; Donald Duck meest gelezen
Donald Duck blijft het populairste mediamerk onder kinderen. Uit de NMO Kids Monitor 2025, uitgevoerd door Ipsos I&O
Onderzoek: hoe biculturele Nederlanders feestdagen vieren
WPP Media en Motivaction presenteren een onderzoek dat marketeers helpt feestdagencampagnes beter aan te laten sluiten bij culturele gebruiken in Nederland
Kemari is failliet
Het digitale marketingbureau Kemari is op 8 september 2025 door de Overijsselse rechtbank failliet verklaard
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
Generative Engine Optimization vervangt traditionele SEO
Traditionele Search Engine Optimization levert minder op doordat gebruikers direct antwoorden uit AI-overzichten halen en minder doorklikken naar websites
Isabel Druijf: Gamification in onderzoek brengt hogere respons
Isabel Druijf, Research Consultant bij MediaTest, deelt de effectiviteit van gamification met marktonderzoek.
Avans en Scooperz starten influencer marketing-module
Studenten volgen een deel van de module in Granada, Spanje, waar zij werken aan een opdracht voor een echte opdrachtgever
Jur Baart: Het ideale bureau
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis