Tag Resultaten
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Zij volgt Anke de Jong op, die het merk sinds september 2021 heeft geleid.
Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici
Hoe leer je de lijsttrekkers van de grootste politieke partijen echt kennen, op een manier die inhoudelijk én luchtig is?
Meindert Schut hoofdredacteur Quote
Hij volgt Paul van Riessen op, die sinds 2021 leidinggaf aan het merk.
Tweede Kamer stemt in met behoud verlaagd btw-tarief media, sport en cultuur
De Tweede Kamer heeft vlak voor het verkiezingsreces ingestemd met het wetsvoorstel dat het verlaagde btw-tarief voor media, sport en cultuur behoudt.
LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.
Achttien kanshebbers op vakprijzen tijdens Mercurs 2025
Voor de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar worden drie prijzen uitgereikt: een gouden, zilveren en bronzen Mercur.
Eddy Guyt: 100% Media & Partner Netwerk bouwt verder aan partnernetwerk
Marketing Report is in Volendam voor een gesprek met Eddy Guyt, chief connecting officer van 100%NL Media en Partner Netwerk
Zo wordt jouw merk thuis het onderwerp van gesprek
In dit artikel van DPG Grow neemt Marieke Wolthers je mee in de bevindingen en geeft adviezen waarmee jouw merk een plek verovert aan de keukentafel
Minister Frank Rijkaart: geen toezicht en geen sancties EU-regels over politieke reclames
Minister Frank Rijkaart (BBB) van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties heeft besloten dat er ten aanzien van de Europese verordening politieke reclames de komende periode geen toezicht en sanctiemogelijkheden komen
Esquire komt naar Frankrijk in voorjaar 2026
Esquire France verschijnt vanaf het voorjaar als kwartaalblad, aangevuld met een website en socialmediakanalen.
Nederlandse mediasector komt met gezamenlijke aanpak politieke reclames
De grote Nederlandse uitgevers, tv- en radiozenders en buitenreclame-exploitanten verenigd in Audify, Magazine Media Associatie (MMA), NDP Nieuwsmedia, Outreach en Screenforce hebben onder de naam politiekereclame.nl een gezamenlijk platform gelanceerd
KLM x Sander
KLM wilde de menselijke kant van een organisatie met meer dan 30.000 medewerkers zichtbaar maken.
Booty-issue Flair
Flair’s Booty Issue had met deze spraakmakende cover absolute stopping power voor wie langs het tijdschriftenschap liep.
Flair als beste Print Magazine
Flair richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar en daarmee bedienen we samen met onze twee zustertitels Libelle en Margriet alle vrouwen in Nederland
40 jaar Flair
Dit jaar bekroont Flair haar 40-jarig jubileum met een inspirerende en maatschappelijk relevante samenwerking.
For You Agency
For You Agency dingt meer naar de titel Influencer Agency van het Jaar 2025. Aan het woord is Britt Messing, oprichter van For You Agency.
Knorr Wereldgerechten Hollandse AVG - 1 april
In de weken voorafgaand aan 1 april brachten we het gesprek op gang met vier spraakmakende influencers
Andrélon Iftar
Tijdens Ramadan lanceerde Andrélon samen met GoSpooky “Andrélon Iftar”, waarbij haarverzorging opnieuw werd gepositioneerd als self-care en identiteit
The Gluta Glow Up
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis