Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 99625 | Tags:

MAGNA Outlook wordt REDEFINE magazine
13-03-2019 | 08:55:00
REDEFINE biedt een podium aan specialisten en professionals die de mediawereld duiden vanuit hun expertise en die verder kijken dan wat er tot nu toe speelt. Kopstukken, trendwatchers en andere aansprekende namen geven hun ongezouten mening
SIRE komt met campagne #DOESLIEF
04-03-2019 | 09:20:00
De Stichting Ideële Reclame SIRE lanceert de campagne #DOESLIEF. SIRE wil Nederlanders aan het denken zetten over hoe we dagelijks met elkaar omgaan
Hema ontvangt Winq Campaign Diversity Award
26-02-2019 | 10:59:11
Warenhuis Hema heeft maandag de Winq Diversity Award gekregen voor de buitengewone bijdrage op het gebied van gelijkheid, diversiteit en inclusie voor de LHBTQ-gemeenschap in Nederland
[Column] Femke Leemeijer: Je doelgroep in een hokje
19-02-2019 | 08:11:00
Misschien dat in de toekomst op 50-plusgerichte reclames niet meer blijven hangen in de vrolijke scootmobieler die met de traplift op weg gaat naar de inloopdouche met onderwaterstoeltje
[Interview] Sanne Groot Koerkamp over Dylan Magazine: Het bereik is geen probleem, maar dat is geen garantie voor succes
11-12-2018 | 08:51:00
Eind november lanceerde Hearst het allereerste influencermagazine: Dylan Magazine. Benieuwd naar het initiatief en idee hierachter, stellen we hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp, ook hoofdredacteur van Quest, een aantal vragen
Vincent Siegelaar aangesteld als Commercial Director Hearst Netherlands
05-12-2018 | 10:48:00
Vincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands
Hearst Create bekroond tijdens Grand Prix Content Marketing 2018
27-11-2018 | 10:24:00
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak
20-11-2018 | 15:12:00
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.
Huawei en Quest kiezen voor Het PR Bureau
22-10-2018 | 07:14:00
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten van de consumentendivisie van de multinational
Miluska van ’t Lam benoemd tot hoofdredacteur Harper's Bazaar Nederland
15-10-2018 | 09:49:00
Miluska van ’t Lam is per 15 oktober 2018 benoemd tot hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Dit maken Luc van Os (CEO Hearst Magazines Netherlands) en Marscha Krouwel (Publishing Group Director Women Brands) bekend
Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking
27-09-2018 | 09:52:00
Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten
LINDA. viert vijftienjarig bestaan
24-09-2018 | 08:31:00
In het najaar van 2003 kwam de allereerste LINDA. uit. Vijftien jaar later ligt, aanstaande woensdag 26 september, het jubileumnummer in de winkel. Met niet één, maar vijftien Linda look-a-likes op de cover. LINDA. is de laatste jaren uitgegroeid tot een mediamerk
Rob Kolkman CEO Sanoma Media Netherlands
06-09-2018 | 07:37:00
Sanoma heeft bekendgemaakt dat Rob Kolkman per 1 januari 2019 start als CEO van Sanoma Media Netherlands, waarbij hij rapporteert aan Susan Duinhoven, president en CEO van Sanoma Corporation
Initiative maakt vervolgcampagne NS International met Douwe Bob
21-08-2018 | 07:31:00
In de trein terugdenken aan alles wat je in een stad beleefd hebt, spreekt bij ons allemaal tot de verbeelding. In de campagne, genaamd Retour, van NS International word je door muzikant en songwriter Douwe Bob
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
26-06-2018 | 12:06:00
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers
[Whitepaper] Papier verduurzaamt klantrelatie en doet omzet groeien
12-04-2018 | 19:28:00
Podcasts, whitepapers, het is allemaal even hip. En de onderwerpen meestal ook: robotica, artificial intelligence, programmatic advertising, algoritmes, blockchain, fintech

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie