Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 81938 | Tags:

Lexa.nl lanceert Start Something Real
24-12-2018 | 10:41:00
Op 26 december, één dag voor de start van het online dating piekseizoen, lanceert Lexa de merkcampagne Start Something Real. In de huidige wereld waarin nepnieuws en gefilterde, onrealistische social media accounts onderdeel zijn van ons dagelijks leven, is het meer dan ooit een uitdaging om je niet te laten beïnvloeden en dicht bij jezelf te blijven
John de Mol begint eigen nieuwsdienst
20-12-2018 | 08:59:00
Na de overname van ANP in maart dit jaar, was het een kwestie van wachten op de aankondiging dat John de Mol zich zou gaan richten op het ontwikkelen van een eigen nieuwsdienst. Gisteravond in Pauw verkondigde John de Mol dat hij inderdaad van plan is een nieuwsdienst te lanceren in 2019
RIDE ontwikkelt campagne voor De Nederlandse Kluis
13-12-2018 | 09:21:00
De Nederlandse Kluis, aanbieder van professionele kluisruimte in Nederland, kiest na een pitch voor RIDE als creatief bureau. Het Amsterdamse bureau ging direct aan de slag voor de landelijke geïntegreerde najaarscampagne die inmiddels live staat. De eerste resultaten zijn boven verwachting
Campagne Open NPO moet deur verder openzetten
13-11-2018 | 10:52:00
De Nederlandse Publieke Omroep is van iedereen, voor iedereen, zo klinkt het al jaren. Om deze woorden kracht bij te zetten, gaat de publieke omroep duidelijker vertellen dat NPO openstaat voor alle geluiden in de samenleving
Energize maakt campagne voor BLG Wonen
24-10-2018 | 10:05:00
Energize maakt een campagne voor BLG Wonen, waarin hypotheekmogelijkheden voor mensen met flexibele arbeidscontracten centraal staat
RTL Nederland en de Persgroep sluiten strategische alliantie
12-10-2018 | 10:20:00
De Persgroep en RTL Nederland maken bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden
Ook Qmusic schrapt bureaucommissie
02-10-2018 | 08:51:00
In navolging van andere mediapartijen schaft ook Qmusic de 15 procent bureaucommissie af
Alfred maakt campagne voor Het Geluid van Qmusic
03-08-2018 | 07:58:00
Alfred maakt een campagne voor Het Geluid van Qmusic. De nieuwe campagne brengt een ode aan het spel door op een originele en filmische manier terug te blikken op een paar geluiden uit het verleden
Qmusic en Mirabeau gebruiken Google Assistent als digitale sidekick
26-07-2018 | 09:13:00
Qmusic maakt gebruik van de gelanceerde Google Assistent, live op radio als digitale sidekick. Daarnaast kan iedereen die gebruik maakt van de Google Assistent dingen vragen aan Qmusic. In de ochtendshow
Qmusic start maatschappelijke brandedcontentcampagnes
16-07-2018 | 16:05:00
Qmusic heeft twee branded contentcampagnes gestart die bijdragen aan een betere wereld. Door een samenwerking met Powerpeers kan Nederland van Qmusic letterlijk energie krijgen, zonne-energie
Dacia en Talpa winnen Radio Advertising Award
27-06-2018 | 07:53:00
Dacia en Talpa Radio hebben met hun vierdaagse actie Blijf erin en win op Radio 538 de Radio Advertising Award voor Beste Branded Content Case gewonnen. Voor het derde jaar op rij mocht 538 de Award in ontvangst nemen
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
26-06-2018 | 12:06:00
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie