Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 175450 | Tags:

[Podcast] René Zeedijk over Disney+, Beau en de strijd tegen de tech giganten
18-09-2019 | 14:41:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Joppe Andriessen van MediaScience over creatie met behulp van data
29-08-2019 | 10:16:03
Joppe Andriessen is Head of Creative and Strategy bij MediaScience. Hij vertelt over hoe je data effectief kunt inzetten bij creatie
[Podcast] Rianne Govers van Hertog Jan over het beste bier ter wereld
29-08-2019 | 09:21:00
Rianne Govers werkt bij Anheuser-Busch InBev als Senior Brand Manager Hertog Jan. Ze kwam met een mooie actuele aanleiding naar de radiostudio. Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt Rutte was tijdens de World Beer Awards verkozen tot het beste bier ter wereld
[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche
27-08-2019 | 10:27:00
Ana Henriques is een marketeer met een rijk cv waarop mooie merken staan als T-Mobile, KPN, Coca-Cola, Heineken en Sanoma/SBS. Momenteel werkt ze als Manager Branding & Campaign voor de merken TUI en Kras. We spraken haar over de even leuke als uitdagende reisbranche
[Podcast] Ariane Inden over online verkopen, kinderen op billboards en vaste klanten
29-07-2019 | 06:00:00
Ariane Inden is oprichtster en eigenaar van Ariane Inden Cosmetics. Ze heeft een succesvol merk in het luxere segment opgezet dat natuur- en milieuvriendelijk is, geen dierlijke grondstoffen gebruikt en niet op dieren test.
[Podcast] Michel Palmen over marketing en zijn nieuwe rol als head of Advanced Marketing Solutions bij Viacom
26-07-2019 | 08:50:00
Michel Palmen is sinds december 2018 Head of Advanced Marketing Solutions bij Viacom International Media Network Benelux. Hij heeft twintig jaar ervaring in de wereld van media en marketing. Wij spreken hem.
[Podcast] René Zeedijk over de Cookie-nee knop, veranderende verdienmodellen en winkelstraten
19-07-2019 | 10:25:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Bartel Geleijnse over inclusief ondernemerschap
26-06-2019 | 08:50:10
1,3 miljoen mensen die in Nederland aan de kant staan, ondernemer Bartel Geleijnse vindt het een onverteerbare gedachte. Hij schreef samen met Job Franken het boek Ongekend talent, eindelijk iedereen werk, waarin hij een lans breekt voor het inclusieve ondernemen. Zelf gaf hij het goede voorbeeld met The Colour Kitchen
[Podcast] Martin de Boer over Corendon
24-06-2019 | 09:53:00
Martin de Boer werkt sinds 2014 voor Corendon. Eerst als marketingdirecteur, sinds oktober 2019 als commercieel directeur. Hij heeft zich sindsdien geen moment verveeld. Martin de Boer was nauw betrokken bij het verplaatsen van een Boeing 747 van Schiphol naar de tuin van Corendon Village Hotel begin 2019
[Podcast] Jurylid Erik Falke (TBWA\NEBOKO) over Cannes Lions en purpose marketing
21-06-2019 | 20:13:00
Erik Falke, creative director bij TBWA\NEBOKO is dit jaar lid van de Jury van Cannes Lions. Wij spreken hem
Frank van den Wall Bake: Aanpak AH en Blokker rondom Oranje Leeuwinnen amateuristisch
21-06-2019 | 07:44:00
Sportsponsoring-expert Frank van den Wall Bake vindt de aanpak van Albert Heijn en Blokker rondom de Oranje Leeuwinnen ronduit amateuristisch. “Het hapsnap inhaken, er zit geen structuur in"
[Podcast] René Zeedijk over video-on-demand vs lineaire televisie, Arie Slob vs Frank Volmer, voice, Google & podcast
19-06-2019 | 20:09:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Robbert en Jordan de Vos over Muziekids
14-06-2019 | 12:28:00
Muziek en kinderen staan centraal in het werkzame leven van Robbert de Vos. Hij begon in de jaren 80 met het ambachtelijk bouwen van gitaren, opende een gitaarwinkel en een muziekschool. Tien jaar geleden richtte hij stichting Muziekids op
[Podcast] Carolien Vader over de toekomst van tijdschriften
12-06-2019 | 10:21:00
Carolien Vader – mede-oprichter van Bladendokter en creatief directeur van content strategiebureau The Big Story - is een creatieve duizendpoot. Ze heeft twintig jaar ervaring met het maken van tijdschriften
Adfactor en Dag & Nacht gaan podcasts maken
31-05-2019 | 11:17:00
Adfactor en Dag & Nacht zijn een pilot gestart voor de verkoop van podcast advertising en de productie van podcasts voor merken
[Podcast] Helen Zuurmond en Bas Karsemeijer over HEMA
29-05-2019 | 10:36:00
In 2017 lanceerde HEMA de klantenpas Meer HEMA. Binnen drie weken tijd had de pas een miljoen gebruikers – nu zijn dat er 4,3 miljoen
[Podcast] René Zeedijk over Radio 10, Radio Veronica, Google, Apple, Huawei, Roorda, de Europese verkiezingen, Albert Heijn en flexible pricing
22-05-2019 | 20:08:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
Albert Heijn start podcast over wijn met Harold Hamersma en Esmee Langereis
20-05-2019 | 09:59:00
In tien afleveringen van elk circa tien minuten geven Harold Hamersma en Esmee Langereis wijnadvies voor veelvoorkomende momenten. Wijninkoper Maarten Vreeswijk van Albert Heijn adviseert in elke aflevering een drietal wijnen uit het wijnschap van de supermarkt
[Podcast] Hendrikje Crebolder over het Rijksmuseum
23-04-2019 | 10:12:00
Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Zij vertelt over de manieren waarop het Rijksmuseum mensen bereikt en op welke manier het museum samenwerkt met partners
[Podcast] René Zeedijk over Disney, Samsung, Hudson's Bay, Faktor en Bavaria
18-04-2019 | 12:14:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
Judith goes all-in nieuw ondernemersplatform Allianz en Judith Noordzij
03-04-2019 | 11:33:00
Verzekeraar Allianz en ondernemer Judith Noordzij komen met het ondernemersplatform Judith goes all-in om om ondernemend Nederland te helpen bewuste keuzes te maken
[Podcast] René Zeedijk: RTL investeert 350 miljoen in video, Netflix 15 miljard
20-03-2019 | 06:02:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Mark de Kock: QR-codes komen terug!
07-03-2019 | 11:16:00
Mark de Kock is een marketingstrateeg die vanuit Zwitserland merken over de hele wereld adviseert over onder meer innovatie en – veelal digitale – strategie
[Podcast] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret
07-03-2019 | 10:47:00
Marleen Hemmer de Haan startte haar eigen bedrijf Leentjes, samen met Willem Kors. In België vonden zij een producent voor hun product Leentjes Poeder Pret, gekleurd poedersuiker, dat inmiddels meer dan 1750 verkooppunten heeft – een vliegende start
[Podcast] Marvin Jacobs over Airborne
07-03-2019 | 10:35:00
Marvin Jacobs is Creative Director bij audio agency Airborne. Hier is hij creatief inhoudelijk verantwoordelijk voor concepten, formats en content
[Podcast] René Zeedijk: Het wordt bij Talpa Network alleen maar meer, meer en meer
05-03-2019 | 12:45:00
René Zeedijk is founding partner van de Media Science. Iedere maand laat hij zijn licht schijnen op actuele ontwikkelingen. Deze podcast staat in het teken van een reclamevrije NPO en de overname van LINDA.-uitgever Mood for Magazines door Talpa Network en wat dat voor Talpa Network betekent op gebied van data
New Business Radio maakt programma met Marketing Report
18-02-2019 | 09:18:00
New Business Radio begint deze week met Marketing Report. Het programma over innovatie in media, creatie en data is elke derde dinsdag van de maand te horen op de zakenzender.
Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur VICE Benelux
18-12-2018 | 08:22:00
Lisette van Eijk is de nieuwe hoofdredacteur van VICE Benelux. De kersverse hoofdredacteur is al sinds 2013 werkzaam bij het bedrijf. Ze begon ooit als stagiair op de redactie, was content manager, managing editor en de afgelopen maanden interim hoofdredacteur
TargetSpot introduceert PodcastMarketplace
19-11-2018 | 12:33:00
Targetspot lanceert PodcastMarketplace. Het doel is om podcastproducenten onder de aandacht te brengen bij relevante adverteerders en mediabureaus
TUI en First maken podcastserie
24-10-2018 | 08:22:00
Reisorganisatie TUI en influencer marketingbureau First lanceren een podcast-serie genaamd De Spannendste Reisverhalen, waarin onder meer Katja Schuurman vertelt over opmerkelijke reisavonturen. Doel is om de millennial te bereiken
Wayne Parker Kent driemaal genomineerd bij Grand Prix Content Marketing Awards
19-10-2018 | 09:00:00
Op donderdag 18 oktober is bekendgemaakt dat de Amsterdamse uitgeverij Wayne Parker Kent drie keer is genomineerd in de categorieën B2C, Podcast en Vlogserie. Het gaat om een awardnominatie in de categorie B2C en twee Bekroningnominaties
America Today lanceert The Inspiration Project met podcastserie
06-08-2018 | 08:14:00
In samenwerking met presentator Benten Wijnen wordt een podcastserie gelanceerd waarmee America Today jongeren wil inspireren en motiveren
[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick spreken met Robin van Wechem
13-06-2018 | 08:08:00
Journalist Van Wechem gaat met Deike Schulz en Didier Kick in gesprek over eerlijke en open communicatie als basis voor succesvolle marketing. Als consultant geeft van Wechem kritisch advies aan bedrijven die willen kijken hoe hun manier van communiceren overkomt op hun stakeholders
Adfactor start podcast advertising
30-05-2018 | 07:11:00
Adfactor start met een portfolio van diverse podcastuitgevers, waaronder de platformen van RTL Nederland, Nu.nl en technologiewebsite Numrush

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie