Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 134244 | Tags:

Digital Marketing Retail Event 2019: data, data en nog eens data!
17-06-2019 | 08:18:00
Donderdag 13 juni 2019 werd het eerste Digital Marketing Retail Event (DMRE) gehouden in Naarden. Een nieuw evenement dat door Sheila Klein Schiphorst is georganiseerd op initiatief van AdCombi, Adform, Resono, Stocard en WindowSketch
Minderheidsbelang voor Happy Horizon in EEN Media
12-06-2019 | 08:01:00
Happy Horizon, bestaande uit tien marketingbureaus verspreid over Eindhoven, Apeldoorn, Nistelrode en Berlijn, neemt een minderheidsbelang in de op de vrouwelijke doelgroep gerichte online uitgeverij EEN Media. De participatie betekent tevens de start van een strategische samenwerking
Oppo partner van de National Geographic fotowedstrijd 2019
05-06-2019 | 10:35:00
OPPO en National Geographic gaan exclusief samenwerken voor de National Geographic Fotowedstrijd 2019
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
05-06-2019 | 08:47:00
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl propositie NUlokaal adverteren
[Onderzoek] Band met influencers en magazines versterkt koopgedrag
17-05-2019 | 09:36:00
In opdracht van Sanoma en LINDA. deden Mindshare, Kantar en GroupM onderzoek naar de impact van magazinemerken en social influencers op vrouwen
Adapt Innovatie neemt Crystal Marketing over
07-05-2019 | 10:06:00
Adapt Innovatie heeft per 1 mei 2019 alle activiteiten en medewerkers van Crystal Marketing overgenomen
Offspring Media verzorgt contentmarketing voor Boba Autisme Groep en Autisme Centraal
12-03-2019 | 15:03:05
Offspring Media, online uitgeverij van meerdere jongegezinnentitels, zal met verschillende soorten content ouders informeren over alles wat te maken heeft met autisme
XXS Amsterdam ontwikkelt campagne McVitie's
06-03-2019 | 11:32:00
XXS Amsterdam heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van McVitie's. McVitie's is een Brits koekje dat vanaf nu in de Nederlandse supermarkten te vinden is. XXS Amsterdam werkt mee met de ondersteuning van het merk in andere Europese landen
Instant Magazine gaat verder als Foleon
18-02-2019 | 08:54:19
De Nederlandse scale-up Instant Magazine verandert haar naam in Foleon. De naamsverandering gaat gepaard met een grotere visie, een volledig nieuwe huisstijl, productverbeteringen en de pay-off It’s okay to show off
ConsumerAcquisition.com launches video automation platform
13-02-2019 | 11:39:00
ConsumerAcquisition.com today announced the launch of a video automation platform with new performance templates and self-service video bulk editor
Initiative maakt vervolgcampagne NS International met Douwe Bob
21-08-2018 | 07:31:00
In de trein terugdenken aan alles wat je in een stad beleefd hebt, spreekt bij ons allemaal tot de verbeelding. In de campagne, genaamd Retour, van NS International word je door muzikant en songwriter Douwe Bob

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie