Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 212879 | Tags:

[Onderzoek] Nederlanders gaan vaker op zoek naar korting
07-11-2019 | 12:43:42
Nederlanders gaan vaker op zoek naar kortingen. Dit blijkt uit de Nationale Kortingsmonitor 2019 van marktonderzoeksbureau Etil en Reclamefolder.nl
[Onderzoek] Papieren reclame wekt meer koopintentie op dan digitale
31-10-2019 | 13:04:00
De koopintentie van de consument ligt na het lezen van papieren advertenties 39,6 procent hoger dan na het lezen van digitale advertenties. Televisiereclame wordt vooral gedachteloos verwerkt. Dit blijkt uit onderzoek
Ikea test einde papieren huis-aan-huis catalogus
24-07-2019 | 08:05:00
Ikea test dit jaar de invoering van een digitale catalogus en schrapt daarbij voor het grootste deel van Nederland haar papieren catalogus. Tot nu toe werd de 100 pagina's tellende catalogus huis-aan-huis bezorgd
MPG. ontwikkelt crossmediacampagne rond Rembrandt 350 jaar
24-06-2019 | 10:23:00
MPG. heeft de pitch gewonnen rondom de activiteiten van 350 jaar Rembrandt. De opdracht komt van de gezamenlijke musea het Mauritshuis, het Rijksmuseum, museum Het Rembrandthuis en museum De Lakenhal
Kiesjefolders & Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
19-07-2018 | 05:32:00
De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en claimen de unieke combinatie van doelgerichte offline distributie tot op de keukentafel
Kiesjefolders en Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
17-07-2018 | 13:55:53
De partijen bieden een marketingoplossing voor adverteerders die worstelen met ontwikkelingen rondom de ja/ja-sticker. Door een expliciete opt-in te combineren met demografische en geografische targeting, biedt Kiesjefolders dezelfde relevantie als andere publishers binnen het Affiliprint-netwerk
[Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders
02-07-2018 | 07:52:00
Met jarenlange ervaring in de retail bij onder andere Albert Heijn en Action, kent Aldo Breed het belang van de folder. Met het oog op verduurzaming en nieuwe regelgeving, ontwikkelde Breed Kiesjefolders. Op www.kiesjefolders.nl kiest de consument gericht welke folders hij wil ontvangen
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
26-06-2018 | 12:06:00
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers
[Interview] Sjuul Paradijs over de lancering van City Amsterdam
12-06-2018 | 13:24:00
Sjuul Paradijs van Trusted Media Publishers omzeilt de sticker door het uitgeven van huis-aan-huismedia, mét… folders
Brievenbus Reclame Congres | 14 juni 2018
11-06-2018 | 10:27:00
Het Brievenbus Reclame Congres 2018 wordt een sprankelend platform van visies, cases, kennis delen, onderlinge interactie en ontspanning

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie