Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 434061 | Tags:

[Column] Aldo Breed: Kiesjefolders.nl zet flinke stappen in crossmediaal datadriven adverteren
25-02-2021 | 09:31:39
Offline adverteren gaat zich verder ontwikkelen van een op de massa gerichte aanpak naar een geïntegreerde, data driven en crossmediale aanpak. Wij willen in 2021 met onze data, en vooral gecombineerd met data van anderen/adverteerders, weer een flinke stap zetten om effectief en datagericht consumenten te bereiken
[Onderzoek] Boodschappen doen: gezinspraak, rol van Reclamefolder en meer
15-12-2020 | 08:00:00
Wie koopt wat en waarom en hebben leden van een meerspersoonshuishouden inspraak? Veel is al bekend, maar onderzoekers van DPG Media wilden via hun eigen Panel Inzicht meer antwoorden. We zetten een aantal inzichten uit het onderzoek op een rijtje
FD Gazelle Aldo Breed ziet de omzet van Kiesjefolders.nl met 367 procent stijgen
04-11-2020 | 11:45:00
"Door de koppeling met Whooz kunnen we nu ook segmenteren op 40 verschillende andere kenmerken zoals leeftijd, gezinssamenstelling, inkomen, eco label, eigen auto, eigen woning, woz-waarde"
Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz
27-05-2020 | 13:16:00
Kiesjefolders breidt de samenwerking uit met brievenbusreclamespecialist HPG en gaat samenwerken met dataspecialist Whooz. Op deze manier wil Kiesjefolders doelgroepgerichte reclame voor reclamedrukwerk mogelijk maken
[Interview] Aldo Breed verwacht groei met Kiesjefolders
20-03-2020 | 16:05:00
Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed
PostNL-dochter Spotta in handen van Arcis
06-02-2020 | 10:35:53
Spotta gaat over van PostNL naar beheermaatschappij Arcis BV. Dat is een consortium van drie partijen met ruime ervaring in de printwereld: beheermaatschappij Em. de Jong, Print Nerds (Print.com) en Shatho Beheer
[Onderzoek] Papieren reclame wekt meer koopintentie op dan digitale
31-10-2019 | 14:04:00
De koopintentie van de consument ligt na het lezen van papieren advertenties 39,6 procent hoger dan na het lezen van digitale advertenties. Televisiereclame wordt vooral gedachteloos verwerkt. Dit blijkt uit onderzoek
[Podcast] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
17-10-2019 | 15:23:00
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders, een dienst waarmee consumenten papieren folders van hun favoriete winkels thuis kunnen ontvangen. We spreken hem over het ontstaan en de stand van zaken van zijn bedrijf.
Kiesjefolders.nl groeit naar meer dan 85.000 ontvangers
23-09-2019 | 14:15:00
De dienst Kiesjefolders.nl is gegroeid naar 85.013 deelnemers. Voor in Amsterdam (17.112) en in het buitengebied (25.027) kiezen mensen ervoor om alleen folders van hun keuze in de brievenbus te ontvangen
[Column] Niels Bruinsma: Impact van JA/JA-stickers op folders
28-05-2019 | 11:44:00
Na Amsterdam doet ook Utrecht de folder in de ban. Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt
Kiesjefolders & Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
19-07-2018 | 07:32:00
De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en claimen de unieke combinatie van doelgerichte offline distributie tot op de keukentafel
[Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders
02-07-2018 | 09:52:00
Met jarenlange ervaring in de retail bij onder andere Albert Heijn en Action, kent Aldo Breed het belang van de folder. Met het oog op verduurzaming en nieuwe regelgeving, ontwikkelde Breed Kiesjefolders. Op www.kiesjefolders.nl kiest de consument gericht welke folders hij wil ontvangen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie