Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 99620 | Tags:

Stapels reistassen op abri’s voor promotie Netflix-film
19-03-2019 | 07:27:00
Op het Museumplein in Amsterdam liggen honderden reistassen opgestapeld op de abri’s. De actie is bedoeld om de nieuwe Netflix Original Triple Frontier te promoten. Dat laat JCDecaux weten
Hornbach begint campagne Zo ruikt het voorjaar
19-03-2019 | 07:21:04
Bouwmarkt Hornbach zet zwetende klussers centraal in de nieuwe campagne Zo ruikt het voorjaar. De bouwmarktketen zet deze campagne crossmediaal in, met uitingen via radio, out of home, online video en display, social media en print
Vruchtvlees verzorgt rebranding Miro
12-03-2019 | 08:31:00
Vruchtvlees heeft de rebranding verzorgd van de online samenwerkingstool Miro, voorheen RealTimeBoard. Dat laat het bedrijf weten
RIDE ontwikkelt campagne voor De Nederlandse Kluis
13-12-2018 | 09:21:00
De Nederlandse Kluis, aanbieder van professionele kluisruimte in Nederland, kiest na een pitch voor RIDE als creatief bureau. Het Amsterdamse bureau ging direct aan de slag voor de landelijke geïntegreerde najaarscampagne die inmiddels live staat. De eerste resultaten zijn boven verwachting
[Case] ZIGT, Exterion Media en Open Universiteit lanceren Perroncollege
10-11-2018 | 12:38:00
Tot aan 5 november stonden treinreizigers te niksen op het perron. De Open Universiteit heeft daar verandering in gebracht. Zeven weken lang wordt op elk groot station in Nederland op een bijzondere manier college gegeven door de Open Universiteit
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
01-11-2018 | 11:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau
Basic-Fit lanceert eigen DOOH-kanaal
09-10-2018 | 13:51:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken
UNIQLO werkt voor OOH-campagne samen met Havas en JCDecaux
01-10-2018 | 08:51:00
De Japanse modeketen UNIQLO komt naar Nederland en opende op 28 september haar deuren. Om te vieren dat de eerste Nederlandse store opent in Amsterdam pakt UNIQLO uit met een OOH introductiecampagne
Performance4You en Exposurebox nemen ContainerFabriek over
21-08-2018 | 07:24:00
Performance4You neemt, samen met dochterbedrijf Exposurebox, ContainerFabriek over. Vanaf 31 augustus gaat deze overname van kracht en zullen alle werkzaamheden en producten van ContainerFabriek overgaan naar de nieuwe eigenaar
Lotto start dynamic zomercampagne op Schiphol
19-07-2018 | 09:04:00
Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. Mediabureau UM en het out-of-home label Rapport zetten als eerste, voor hun klant Lotto, ‘dynamic buying’ in bij Schiphol Media
Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit
10-07-2018 | 08:49:00
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen
JCDecaux neemt nieuw formaat display in gebruik
03-07-2018 | 13:56:00
JCDecaux introduceert een vrijstaand portrait groot formaat display van 6,5 m2: de Avenue. De Avenue is een digitaal full HD portraitdisplay en staat op de Stadhouderskade in Amsterdam nabij het Leidseplein
[Interview] Remco Duinkerken: Platte commercie werkt voor geen meter
27-06-2018 | 07:19:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang in verschillende functies, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
Shell sponsor Circuit Zandvoort
11-06-2018 | 08:00:00
Naast baansponsoring gaat Shell het tankstation op het circuit uitbaten. Shell en Circuit Zandvoort compenseren de CO2-uitstoot van de aldaar verkochte brandstof volledig
Eelco Bos en Pierluigi Jorritsma starten LEDimpact
06-06-2018 | 09:50:00
Pierluigi Jorritsma, eigenaar van promotiebureau Dutch Moving Media is in januari 2018 samen met compagnon Eelco Bos een nieuw bedrijf gestart: LEDimpact. LEDimpact verhuurt LED-schermen met 8 m2 LED-oppervlak
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
06-06-2018 | 07:26:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden
[Interview] Thijs Rotman (Mundu) over duurzame buitenreclame
29-05-2018 | 09:02:00
Buitenreclame-exploitant Mundu heeft een eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk. 400 zonnepanelen voorzien de LED-schermen van 103 m2 van stroom en ook het staalwerk is duurzaam. We spreken met mede-eigenaar van Mundu, Thijs Rotman
[Interview] Thomas Welle over programmatic adverteren op tv
22-05-2018 | 14:19:00
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic
Eerste programmatic DOOH-campagne voor Landal GreenParks
15-05-2018 | 08:01:00
De content van de campagne is afgestemd op de locatie en daarnaast wordt de relevantie verhoogd door met de uiting in te spelen op verschillende weersomstandigheden
[Interview] Arthur de Groot over Schiphol Media
02-05-2018 | 12:13:00
Schiphol verwerkte in 2017 een recordaantal van 69 miljoen passagiers. De luchthaven is daarmee een van de meest bezochte plekken van Nederland

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie