Tag Resultaten
Ad the Museum tijdens Museumnacht met CS Digital Media en Marketing Report
Tijdens Museumnacht Amsterdam 2025 is onder de noemer Ad the Museum speciaal door Rodger Werkhoven met AI gecreërde reclamekunst vertoond
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.
Disney en CS Digital Media lanceren Tron-campagne in metro
The Walt Disney Company Benelux start de lancering van de film Tron: Ares met een grootschalige reclamecampagne in het Rotterdamse metronetwerk.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe
Terwijl jonge doelgroepen massaal verschuiven naar on-demand video en social content, daalt het bereik van lineaire tv.
AI-campagne IAMTORO Amsterdam Boxxxer
De campagne is volledig ontwikkeld met AI in samenwerking met bureau ACE, dat de visuals en video’s realiseerde.
Programmatic buying en data-integratie stuwen OOH-omzet
Adverteerders gebruiken data en cloudgebaseerde planningssystemen om campagnes af te stemmen op winkelcentra, vervoersknooppunten en publieke ruimtes
Out of Home Masters gaat verder als Talon
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar
EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.
Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen
Wereldhave heeft Ocean Outdoor Nederland geselecteerd als exclusieve partner voor de exploitatie van meer dan 150 digitale schermen in 11 winkelcentra.
Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert
Gido Andriessen: Digitale groei drijft OOH bij Vistar Media
Tijdens de DMEXCO 2025 in Keulen sprak David de Jong met Gido Andriessen, Country Manager Benelux bij Vistar Media.
Marc van Hamelen: Aandacht en emotie in de publieke ruimte
Vraag een marketeer wat op dit moment de grootste uitdaging is, en de kans is groot dat het antwoord aandacht luidt.
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen
Maurice Ridder: 75 procent van onze doelgroep behoort tot Gen Z
[Forum] Maurice Ridder: Basic-Fit combineert DOOH-schermen in de clubs, in-app advertising, vending, branded items en sampling. 75 procent van onze doelgroep behoort tot Gen
Wouter Wunnink: De krach van TAG Outdoor ligt in kennis en ervaring binnen DOOH
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Wouter Wunnink van TAG Outdoor
Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor
Wouter Wunnink was te gast in de uitzending van Marketing Report en vertelde over de groei van het bedrijf en de ambities richting de toekomst.
Siebe-Geert de Boer & Coen Kempen: (D)OOH is uitstekend meetbaar
Buitenreclame wordt vaak nog beoordeeld op basis van herkenning, maar dat doet het medium tekort.
Nederlandse mediasector komt met gezamenlijke aanpak politieke reclames
De grote Nederlandse uitgevers, tv- en radiozenders en buitenreclame-exploitanten verenigd in Audify, Magazine Media Associatie (MMA), NDP Nieuwsmedia, Outreach en Screenforce hebben onder de naam politiekereclame.nl een gezamenlijk platform gelanceerd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.
Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis