Tag Resultaten
TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.
Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.
Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.
Nederlands Film Festival presenteert Focustalks
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.
Bioscoop10-Daagse maakt van Nederland tien dagen filmfeest
Van 17 tot en met 26 september 2025 staat Nederland volledig in het teken van film tijdens de Bioscoop10-Daagse
25 jaar Wilde Mossels op Film by the Sea
Het Zeeuwse filmfestival Film by the Sea zet dit jaar filmmaker Erik de Bruyn in de schijnwerpers.
Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur
Ze ontvangt de onderscheiding tijdens het EY Gouden Kalveren Gala op 3 oktober in Stadsschouwburg Utrecht.
Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.
Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.
Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals
Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation
Pathé Nederland gaat reorganiseren
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report
Selectie Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025 bekendgemaakt
Negen digitale projecten maken kans op het Gouden Kalf voor Beste Digitale Cultuurproductie 2025.
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis