Tag Resultaten
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.
Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.
Nederlands Film Festival presenteert Focustalks
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.
Bioscoop10-Daagse maakt van Nederland tien dagen filmfeest
Van 17 tot en met 26 september 2025 staat Nederland volledig in het teken van film tijdens de Bioscoop10-Daagse
25 jaar Wilde Mossels op Film by the Sea
Het Zeeuwse filmfestival Film by the Sea zet dit jaar filmmaker Erik de Bruyn in de schijnwerpers.
Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur
Ze ontvangt de onderscheiding tijdens het EY Gouden Kalveren Gala op 3 oktober in Stadsschouwburg Utrecht.
Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.
Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.
Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals
Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation
Pathé Nederland gaat reorganiseren
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report
Selectie Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025 bekendgemaakt
Negen digitale projecten maken kans op het Gouden Kalf voor Beste Digitale Cultuurproductie 2025.
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit
Alfred haalt Specsavers binnen
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn
Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis