Tag Resultaten
Bioscoop10-Daagse maakt van Nederland tien dagen filmfeest
Van 17 tot en met 26 september 2025 staat Nederland volledig in het teken van film tijdens de Bioscoop10-Daagse
25 jaar Wilde Mossels op Film by the Sea
Het Zeeuwse filmfestival Film by the Sea zet dit jaar filmmaker Erik de Bruyn in de schijnwerpers.
Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur
Ze ontvangt de onderscheiding tijdens het EY Gouden Kalveren Gala op 3 oktober in Stadsschouwburg Utrecht.
Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.
Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.
Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals
Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation
Pathé Nederland gaat reorganiseren
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report
Selectie Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025 bekendgemaakt
Negen digitale projecten maken kans op het Gouden Kalf voor Beste Digitale Cultuurproductie 2025.
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit
Alfred haalt Specsavers binnen
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn
Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
The Last Showgirl laat grotesk verval zien
[Recensie] Pamela Anderson draagt - en redt - The Last Showgirl van Gia Coppola
Nederlands Film Festival introduceert Gouden Kalf Hair & Make-up
Vanaf de komende editie van het Nederlands Film Festival (NFF) wordt een Gouden Kalf uitgereikt voor Beste Hair & Make-up Design.
Anora grote winnaar Oscars 2025
Anora is de grote winnaar geworden van de 97ste Oscars. De film gaat over een prostitué die trouwt met een zoon van een Russische oligarch
Victoria Warmerdam wint Oscar voor I'm Not A Robot
Anora is de grote winnaar geworden van de 97ste Oscars. De film gaat over een prostitué die trouwt met een zoon van een Russische oligarch
I’m Still Here wint de IFFR Publieksprijs 2025
De 54e editie van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) was succesvol met meer dan 296.000 bezoeken en 482 films uit 94 landen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis