Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92186 | Tags:

Kaap Holland Film en Anjali Taneja starten Wonderboys Media
08-02-2019 | 10:45:22
Productiemaatschappij Kaap Holland Film en creatief producent en schrijfster Anjali Taneja starten samen Wonderboys Media. Wonderboys Media produceert online- en TV-series voor jeugd, familie en young adults
[Column] Michiel Veugelers: I see dead people! De plot spoiler als marketinginstrument in de filmindustrie?
06-08-2018 | 06:38:00
Tegenwoordig lijkt de plot spoiler een hype op zich. Elke grote film hult zich tegenwoordig in stilzwijgen, alles is geheim, filmsets zijn hermetisch afgesloten en cast en crew hebben een zwijgplicht. De fans daarentegen gaan los op social media en analyseren alles
Pathé partner van JSB Productions-campagne Met School Naar Fataal
02-07-2018 | 09:44:00
Vanaf komend schooljaar vinden alle bioscoopvoorstellingen van de film Fataal in diverse Pathébioscopen plaats en kunnen de leerlingen in de klas de film on demand bekijken via Pathé Thuis
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
26-06-2018 | 12:06:00
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers
[Column] Michiel Veugelers: Easter eggs als marketinginstrument
30-05-2018 | 07:49:00
Easter eggs zijn een grapje, een knipoog of een verwijzing, verstopt in de film. Als je de film voor het eerst ziet valt het vaak niet eens op. Alleen de echte fans gaan ernaar op zoek, soms zelfs door een film beeld voor beeld stop te zetten en dan de kleinste details te analyseren

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie