Tag Resultaten
GroupM verder als WPP Media
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Ad Alliance en GroupM lanceren AI-inhaakbillboard
Ad Alliance heeft samen met EssenceMediacom en StudioM een primeur in televisie-advertising gerealiseerd.
Dr. Oetker introduceert Club Suprema
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.
IKEA en Mojo winnen Best Brand Activation Award bij European Festival Awards
IKEA en Mojo hebben een Best Brand Activation Award gewonnen bij de European Festival Awards. Dit zijn prijzen voor festivals
EssenceMediacom wint Odido-pitch
Odido heeft EssenceMediacom gekozen als partner voor al haar media-inzet. Deze keuze is het resultaat van een intensief pitchtraject onder begeleiding van marketingbureau 3MO.
GroupM en Talpa Network lanceren Bakken met Bizzey-campagne
Om de samenwerking tussen Dr. Oetker en Stichting Jarige Job onder de aandacht te brengen hebben EssenceMediacom en StudioM (beiden onderdeel van GroupM) in co-creatie met Talpa Network de campagne Bakken met Bizzey gelanceerd.
GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op
EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!
Happiness ontwikkelt feestdagencampagne voor Marktplaats
Marktplaats lanceert een campagne om (groot)ouders te inspireren vaker tweedehands speelgoed cadeau te geven in plaats van nieuw.
CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam
Na het succes van de AI morphing-campagne in Amsterdam slaan Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw de handen inéén voor een promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice
Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan
In de campagne wordt heel Nederland uitgedaagd om een bijzonder object te ruilen tegen de Porsche Macan.
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor EssenceMediacom: Hoe Canesten Gyno en LINDA.meiden taboes rondom intieme gezondheid hebben doorbroken
Canesten wilde het taboe rondom vaginale ongemakken doorbreken en zich positioneren als expert en 'thought leader' op het gebied van intieme gezondheid
ABN AMRO breidt samenwerking met EssenceMediacom uit
ABN AMRO heeft EssenceMediacom gekozen als haar partner voor de strategie, beheer, inkoop en data & analytics voor al haar communicatiekanalen
Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu.
Finally an Agency ontwikkelt ATL-campagne voor Fanta
Finally an agency ontwikkelde in opdracht van Coca-Cola een ATL-campagne voor Nederland en België.
EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".
TUI kiest EssenceMediacom als mediabureau
EssenceMediacom breidt daarmee haar verantwoordelijkheid voor de mediaplanning en -inkoop uit naar de Benelux, de VK, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië
[De Belofte 2023] Tessa van der Starre over Anouk van Delft
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Tessa van der Starre is Anouk van Delft, client manager bij EssenceMediacom
DDB Amsterdam ontwikkelt merkstrategie Trekpleister: Waar kunnen we je blij mee maken?
Karin Bloemen geeft stem aan Aaf, de geanimeerde verpersoonlijking van Trekpleister
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis