Tag Resultaten

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura

08-07-2025 | 14:49:00
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.

GroupM verder als WPP Media

30-05-2025 | 08:06:00
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept

Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media

06-05-2025 | 18:20:00
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM

Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX

04-04-2025 | 11:25:00
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT

Ad Alliance en GroupM lanceren AI-inhaakbillboard

20-03-2025 | 12:51:00
Ad Alliance heeft samen met EssenceMediacom en StudioM een primeur in televisie-advertising gerealiseerd.

Dr. Oetker introduceert Club Suprema

14-03-2025 | 09:33:00
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.

IKEA en Mojo winnen Best Brand Activation Award bij European Festival Awards

17-01-2025 | 15:28:00
IKEA en Mojo hebben een Best Brand Activation Award gewonnen bij de European Festival Awards. Dit zijn prijzen voor festivals

EssenceMediacom wint Odido-pitch

09-01-2025 | 16:19:00
Odido heeft EssenceMediacom gekozen als partner voor al haar media-inzet. Deze keuze is het resultaat van een intensief pitchtraject onder begeleiding van marketingbureau 3MO.

GroupM en Talpa Network lanceren Bakken met Bizzey-campagne

14-11-2024 | 10:34:00
Om de samenwerking tussen Dr. Oetker en Stichting Jarige Job onder de aandacht te brengen hebben EssenceMediacom en StudioM (beiden onderdeel van GroupM) in co-creatie met Talpa Network de campagne Bakken met Bizzey gelanceerd.

GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld

11-11-2024 | 13:18:00
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op

EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje

08-11-2024 | 09:00:00
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!

Happiness ontwikkelt feestdagencampagne voor Marktplaats

28-10-2024 | 11:47:00
Marktplaats lanceert een campagne om (groot)ouders te inspireren vaker tweedehands speelgoed cadeau te geven in plaats van nieuw.

CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam

01-10-2024 | 16:03:00
Na het succes van de AI morphing-campagne in Amsterdam slaan Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw de handen inéén voor een promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice

Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan

18-09-2024 | 16:38:00
In de campagne wordt heel Nederland uitgedaagd om een bijzonder object te ruilen tegen de Porsche Macan.

[Content Marketing Awards 2024] Medal voor EssenceMediacom: Hoe Canesten Gyno en LINDA.meiden taboes rondom intieme gezondheid hebben doorbroken

17-09-2024 | 08:00:00
Canesten wilde het taboe rondom vaginale ongemakken doorbreken en zich positioneren als expert en 'thought leader' op het gebied van intieme gezondheid

ABN AMRO breidt samenwerking met EssenceMediacom uit

09-09-2024 | 12:10:00
ABN AMRO heeft EssenceMediacom gekozen als haar partner voor de strategie, beheer, inkoop en data & analytics voor al haar communicatiekanalen

Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay

05-09-2024 | 16:29:00
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu. 

Finally an Agency ontwikkelt ATL-campagne voor Fanta

16-07-2024 | 11:14:00
Finally an agency ontwikkelde in opdracht van Coca-Cola een ATL-campagne voor Nederland en België.

EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne

26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".

TUI kiest EssenceMediacom als mediabureau

08-12-2023 | 10:15:00
EssenceMediacom breidt daarmee haar verantwoordelijkheid voor de mediaplanning en -inkoop uit naar de Benelux, de VK, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.