Tag Resultaten
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Reckitt kiest WPP Media voor 21 Europese markten
De samenwerking gaat in op 1 januari 2026 en betreft het volledige portfolio van gezondheids- en hygiënemerken
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Käthe Lisson: menselijke waarheid staat centraal in creatie
Haar doel is te laten zien dat techgedreven bureaus kunnen leiden met creativiteit, werk ontwikkelen dat niet alleen intelligent en efficiënt is
Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.
Onderzoek: Retail media passeert tv-reclame in 2026
De wereldwijde markt voor retail media groeit door richting 200 miljard dollar, maar het tempo neemt af.
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.
Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.
AI in retail groeit naar 96 miljard dollar in 2030
De wereldwijde markt voor kunstmatige intelligentie in de retailsector groeit van 14 miljard dollar in 2025 naar 96 miljard dollar in 2030
The Relevance Group stuwt conversie Suzuki met data
Door slimmer gebruik van doelgroepdata stegen de conversies met bijna veertien procent, terwijl het budget gerichter is ingezet.
Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie
Snacksproducent Mondelez investeert meer dan 40 miljoen dollar in een AI-tool die de kosten voor reclameproductie met 30 tot 50 procent moet verlagen.
Ogilvy Paris: French flair geeft merken spontaniteit en lef
Voor Yann-Gaël Cobigo en Thibault Michal, Global Creative Directors bij Ogilvy Paris, draait het leiden van merken niet om geografie, maar om mindset.
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.
TBWA Australia aan de slag met merkstrategie ahm
TBWA gaat geïntegreerde creatie, digitale en sociale communicatie leveren die voortbouwt op de challengerspositie van ahm in de verzekeringsmarkt.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis