Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92165 | Tags:

Azerion neemt Semilo over
05-02-2019 | 10:28:00
Mediagroep Azerion neemt digitaal specialist Semilo over. Door de contentmarketing en sales-ervaring van Semilo te combineren met de technische platforms, de content en de kennis van Azerion kunnen de partijen een completer aanbod realiseren voor uitgevers en adverteerders
KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA
01-02-2019 | 09:53:00
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG
[Onderzoek] Reclamewereld blijft achter op het gebied van genderneutraliteit volgens Kantar Milward Brown
31-01-2019 | 12:50:00
De reclamewereld blijft achter op het gebied van genderneutraliteit. Dit blijkt uit de AdReaction studie van Kantar Milward Brown
[Onderzoek] Nederlandse evenementenbranche verwacht groei in 2019, kansen voor marketeers
31-01-2019 | 11:31:00
De Nederlandse evenementenbranche verwacht groei in 2019 en ziet kansen voor marketeers. Dit blijkt uit Pulse Report, het trendrapport voor de evenementenbranche van Eventbrite
Beroepsorganisatie Logeion en Van der Hilst Communicatie intensiveren samenwerking
24-01-2019 | 11:12:00
Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Van der Hilst Communicatie gaan nog intensiever samenwerken.
Prof. Verlegh en Energize met wetenschappelijk onderzoek naar creeren verdiende aandacht
24-01-2019 | 10:54:00
Samen met professor Peeter Verlegh van de VU Amsterdam heeft Energize onderzoek gedaan naar het fenomeen aandacht
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation
23-01-2019 | 11:07:00
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation. In 2018 is 11.703 euro gedoneerd voor de Plastic Soup Foundation dankzij statiegeldmachine van Ekoplaza
Intracto Groep neemt marketingadviesbureau Luon over
17-01-2019 | 09:53:00
Intracto Groep (Have a Nice Day en Blue Web Solutions) neemt marketingadviesbureau Luon (inclusief Raak) over.
Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019
16-01-2019 | 12:41:00
Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019. Oeuvre award voor Arjen Lubach
Zwartekoffie in zee met DOK30 Communicatie
17-12-2018 | 14:44:00
Direct trade koffiemerk Zwartekoffie gaat in zee met. DOK30 Communicatie voor wat betreft de pr- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie hierbij en ondersteunt ook in de uitvoering
Foodlab onderzoekt de kerstconsument
11-12-2018 | 12:08:00
Uit een recent onderzoek van Foodlab onder 3700 vrouwelijke boodschappers van twintig tot vijftig jaar blijkt dat de Nederlandse consument Kerst het liefst traditioneel viert met een uitgebreid meergangendiner.
[Interview] Sanne Groot Koerkamp over Dylan Magazine: Het bereik is geen probleem, maar dat is geen garantie voor succes
11-12-2018 | 08:51:00
Eind november lanceerde Hearst het allereerste influencermagazine: Dylan Magazine. Benieuwd naar het initiatief en idee hierachter, stellen we hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp, ook hoofdredacteur van Quest, een aantal vragen
[Kaizen] Influencer marketing is ineffective for brands' online ranking
04-12-2018 | 11:21:00
A new study from Kaizen reveals that if brands want to use influencers as a form of content marketing, to move further up search rankings, influencers are the worst way to spend their budget
Center Parcs werkt samen met makers/creators
26-11-2018 | 10:44:00
Center Parcs werkt in 2019 opnieuw samen met makers/creators voor al haar internationale influencermarketingactiviteiten. Het eerste influencer seizoen, waarin 40 family influencers Center Parcs bezochten, krijgt daarmee een nog groter vervolg
[Onderzoek] Aanbevelingen van influencers beïnvloeden gedrag doelgroep
21-11-2018 | 10:40:00
Voor het eerst is de impact van het inzetten van influencers op marketingdoelstellingen in kaart gebracht. Resultaten tonen aan dat aanbevelingen van influencers een positief effect hebben op gedrag KPI's
KLM richt campagne op Chinese millenials
19-11-2018 | 09:43:00
KLM lanceert de campagne Never Done in China. Doel van de campagne is KLM's naamsbekendheid in China te vergroten, vooral bij jongere doelgroepen
[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing
16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek
TUI en First maken podcastserie
24-10-2018 | 08:22:00
Reisorganisatie TUI en influencer marketingbureau First lanceren een podcast-serie genaamd De Spannendste Reisverhalen, waarin onder meer Katja Schuurman vertelt over opmerkelijke reisavonturen. Doel is om de millennial te bereiken
[Column] Marianne van Soomeren - PAS OP: Overstekende influencers
20-09-2018 | 07:57:00
Vorige week was ik bij het Influencer Marketing Event. Omdat ik in de organisatie zat, waren de presentaties geen verrassing meer. Maar er is toch één punt wat mij bezig blijft houden: crossovers. Kirsten Jassies had het even over de crossovers van oude
Storyboard stelt Floyd van Lith aan als Head of Sales en Account
17-09-2018 | 12:27:00
Per september is Floyd van Lith begonnen als Head of Sales en Account bij het Amsterdamse mediabedrijf Storyboard. Floyd maakt de overstap van Talpa Media Solutions
Join ontwikkelt algoritme voor prijsbepaling influencers
17-09-2018 | 09:48:00
Twee op de drie berichten die influencers plaatsen in opdracht van merken, heeft een prijskaartje waar niets van klopt. Dat blijkt uit een analyse van het influencermarketingplatform Join. Merken en influencers weten volgens Join vaak niet wat een
[BVA] Adverteerders gaan meer investeren in relatie met influencers
10-09-2018 | 08:06:00
Het merendeel van de adverteerders (70%) die met influencers werken gaan in 2019 meer budget in de samenwerking investeren. Ook onderhouden zij in samenwerking met hun bureaus vaak zelf een actieve relatie met de influencers
Far East Sneakers haalt Feiyue Dafu naar Nederland
14-08-2018 | 07:27:00
Far East Sneakers haalt het Chinese merk Feiyue Dafu naar Nederland. Feiyue Dafu werd in 1920 in Shanghai opgericht. De schoenen zijn licht, comfortabel en robuust
The online company voegt influencermarketing toe aan mediapakket
23-07-2018 | 11:23:00
The online company heeft sinds april haar mediapakket uitgebreid met influencermarketing. Het digitale mediabureau zag de voordelen van deze trend en sloeg de handen ineen met Noa de Vries, zelf ook een actieve influencer
Visumate en XAVA Media sluiten zich aan bij Dept
17-07-2018 | 11:22:00
Samen met visumate voegt ook hun sister agency XAVA Media zich bij Dept. XAVA Media positioneert zichzelf als een technologie- en marketingpartner die bedrijven begeleidt bij hun digitale transformatie
Amsterdamse IMA zet voet aan de grond in New York
16-07-2018 | 14:55:00
Na een periode van internationale groei zet het Amsterdamse influencermarketingbureau IMA voet aan de grond in de Verenigde Staten met de opening van een regionaal kantoor in New York
Online campagne Unilever en Foodlab naar winkelvloer
11-07-2018 | 09:13:00
Receptcreaties van onlineinfluencers uit het netwerk van Foodlab en hun fans zijn gebundeld in het Knorr-receptenboek Groentefeestje
Fanta Battle of the Flavours gewonnen door YouTuber Furtjuh
10-07-2018 | 09:40:00
De uitslag van een strijd tussen twee Fanta smaken is bekend. Fanta zero peach apricot is de winnaar van de Fanta Battle of the Flavours campagne. Dat werd afgelopen zaterdag duidelijk tijdens de finale met YouTubers Furtjuh en Gio in Walibi Holland
Roy Boere account- en influencernetwerkmanager Storyboard
03-07-2018 | 09:34:00
De afgelopen jaren heeft Boere ervaring opgedaan in de wereld van media en influencermarketing. Zo begon hij zijn carrière als vaste assistent van Nederlandse stylist en hoofdredacteur Bastiaan van Schaik
Mona introduceert nieuw toetje op Thuishaven Festival
02-07-2018 | 07:33:00
Voor één avond opende Club Oops! by Mona haar deuren in Amsterdam op het Thuishaven Festivalterrein. Tijdens deze avond werden de toetjes gepresenteerd aan het publiek
Unilever: Industry must increase transparency in influencer marketing
18-06-2018 | 16:00:00
Keith Weed, CMO Unilever, announces that the company is pushing for greater transparency in the influencer marketing space to combat fraud in the digital ecosystem; create better experiences for consumers; and improve brands’ ability to measure impact
Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify
14-06-2018 | 12:35:00
Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen
OneFit en Deliveroo gaan apenkooien
14-06-2018 | 11:12:00
De Nederlandse sportapp OneFit slaat deze zomer haar handen ineen met bezorgservice Deliveroo en ApenkooiGym voor vier edities van Release the Beasts, een outdoor Apenkooi XL-event
[Interview] Elise Kop over The HUB van Sanoma
30-05-2018 | 08:02:00
The HUB is live, het label van Sanoma dat adverteerders bedient rondom alle facetten van influencermarketing. We spreken met Elise Kop, productmanager influencermarketing bij Sanoma, over deze vorm van marketing en de toekomst ervan
Oprichters Dashmote nemen meerderheidsbelang in TIM
29-05-2018 | 11:48:00
TIM gaat zich onder de nieuwe naam Base richten op het wereldwijd professionaliseren van influencermarketing
Sanoma's influencerplatform The HUB live
22-05-2018 | 15:02:00
The HUB is een label waarbinnen influencers worden gecombineerd met het bereik en de autoriteit van Sanomamerken

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie