Tag Resultaten
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Sr. Client Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Sr. Client Manager - Fulltime · Amsterdam
Dutch PR Awards 2025 - Lisa van Huijkelom over Hibou
Aan het woord is Lisa van Huijkelom, PR Consultant bij Hibou en genomineerd als PR Talent van het Jaar 2025.
Hibou kiest voor aangescherpte positionering met Hibou/x
Met de positionering Neem de leiding wil het bureau organisaties stimuleren om zichtbaarheid te koppelen aan inhoud en visie.
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.
Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse
Rodney Mason: LTK is het grootste creatorplatform ter wereld
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda
[Vacancy] Scooperz has a position for New Business Support
Scooperz is directly looking for New Business Support - Breda
Countdown to Cannes - Saber Aidarus
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
SIRE verwelkomt vijf social ambassadeurs
Het vijftal gaat met hun expertise op gebied van social media, podcasts en auteurschap een belangrijke bijdrage leveren aan de SIRE-campagnes.
Zijn virtuele artiesten een must-have voor merken?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Lizzy van der Ligt (fashioninfluencer) en Django Weisz Blanchetta (Oprichter SuperHeroes)
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
Het bureau werkt voor grote (internationale) merken en is gespecialiseerd in influencer marketing, contentcreatie en talentmanagement.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Becel
Becel introduceert de campagne Begin je dag goed, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO. De campagne richt zich op de eenvoudige stap om omega 3 en 6 binnen te krijgen
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
Ella Fortuin: Geef je merk karakter met persoonlijke kracht
Ella Fortuin is oprichter/eigenaar van het influencer marketingbureau Brands Connected. We spreken haar onder meer over influencer marketing en haar eigen bureau
Commissariaat voor de Media: meer influencers onder toezicht
Het Commissariaat voor de Media meldt dat vanaf 16 juni 2025 het actief toezicht gaat houden onder influencers die video’s verspreiden met meer dan 100.000, maar minder dan 500.000 volgers
SEAT en AndAgencyAmsterdam lanceren social-campagne
Centraal in de campagne staat de SEAT Leon plug-in hybride. De activatie vormt onderdeel van een strategie die inzet op storytelling en communityvorming.
Rosewood lanceert virtuele hond op social media
Rosewood heeft een AI-dogfluencer gelanceerd: een virtuele hond die via socialmediakanalen inzichten deelt over het leven van een viervoeter.
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
Storyboard onderzoekt succesfactoren influencermarketing
Uit onderzoek van Storyboard Agency blijkt dat tachtig procent van de Nederlanders tussen de 18 en 45 jaar aangeeft beïnvloed te worden door influencers
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis