Stagwell neemt Brand New Galaxy over

Stagwell, het challenger-netwerk dat is gebouwd om marketing te transformeren, meldt de overname van Brand New Galaxy leverancier van scaled commerce en marktplaatsoplossingen voor 150+ internationale merken en 500+ e-retailers wereldwijd.

Met 600 experts in Europa, MENA en de Verenigde Staten voegt Brand New Galaxy een digital-first specialisatie in connected commerce-oplossingen toe. Hierdoor verstevigt Stagwell de brede e-commerce mogelijkheden om klanten wereldwijd te helpen met complexe vraagstukken.

Brand New Galaxy is sinds 2021 partner van Stagwell via het Global Affiliate Program. Het is de eerste keer dat Stagwell een partner overneemt. Brand New Galaxy zal toetreden tot het Stagwell Media Network, een wereldwijde gemeenschap van toonaangevende omnichannel-bureaus die samenwerken aan toekomstgerichte oplossingen met digitale, data-, technologie- en media-expertise.

Piotr Morkowski, CEO van Brand New Galaxy Holding: "Brand New Galaxy is begonnen als e-commercebedrijf en heeft in de afgelopen vijf jaar een ongelooflijke groei doorgemaakt. We hebben unieke deskundigheid opgebouwd om onze internationale klanten over de hele wereld te ondersteunen. Het opbouwen van een wereldwijd bedrijf van 600 experts in minder dan vijf jaar is geen geringe prestatie, maar we willen nog veel meer doen. In dit stadium van onze reis willen we de krachten bundelen met Stagwell Media Network. We hopen als onderdeel van een geïntegreerde go-to-market benadering nog sneller te groeien en onze ambities waar te maken."

www.stagwellglobal.com
www.brandnewgalaxy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.