Stagwell neemt Brand New Galaxy over

Stagwell, het challenger-netwerk dat is gebouwd om marketing te transformeren, meldt de overname van Brand New Galaxy leverancier van scaled commerce en marktplaatsoplossingen voor 150+ internationale merken en 500+ e-retailers wereldwijd.

Met 600 experts in Europa, MENA en de Verenigde Staten voegt Brand New Galaxy een digital-first specialisatie in connected commerce-oplossingen toe. Hierdoor verstevigt Stagwell de brede e-commerce mogelijkheden om klanten wereldwijd te helpen met complexe vraagstukken.

Brand New Galaxy is sinds 2021 partner van Stagwell via het Global Affiliate Program. Het is de eerste keer dat Stagwell een partner overneemt. Brand New Galaxy zal toetreden tot het Stagwell Media Network, een wereldwijde gemeenschap van toonaangevende omnichannel-bureaus die samenwerken aan toekomstgerichte oplossingen met digitale, data-, technologie- en media-expertise.

Piotr Morkowski, CEO van Brand New Galaxy Holding: "Brand New Galaxy is begonnen als e-commercebedrijf en heeft in de afgelopen vijf jaar een ongelooflijke groei doorgemaakt. We hebben unieke deskundigheid opgebouwd om onze internationale klanten over de hele wereld te ondersteunen. Het opbouwen van een wereldwijd bedrijf van 600 experts in minder dan vijf jaar is geen geringe prestatie, maar we willen nog veel meer doen. In dit stadium van onze reis willen we de krachten bundelen met Stagwell Media Network. We hopen als onderdeel van een geïntegreerde go-to-market benadering nog sneller te groeien en onze ambities waar te maken."

www.stagwellglobal.com
www.brandnewgalaxy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.