SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen krachten

SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen hun krachten om samen Nederlandse wintersporters optimaal voor te bereiden op hun wintersportvakantie. TUI zal zichtbaar zijn in SnowWorld op de kleding van ski- en snowboardleraren en op de panoramadoeken van SnowWorld Landgraaf.

Voorpret

Martijn van der Ploeg, Head of Overland & Wintersport: "De samenwerking met SnowWorld zijn wij in 2019 al gestart. Maar door de coronapandemie hebben we deze de afgelopen twee jaar op een laag pitje moeten zetten. Ik ben dan ook blij dat we nu echt van start kunnen. Er liggen mooie plannen klaar om met elkaar de Nederlandse wintersporters optimaal te bedienen en voor te bereiden op hun sneeuwvakantie. Een groot deel van ons wintersportaanbod is inmiddels boekbaar dus de voorbereiding én voorpret kan al gaan beginnen!"

Goede voorbereiding

Remko Klein, commercieel directeur bij SnowWorld: "Uit onderzoek blijkt dat de Nederlandse wintersporters zich onvoldoende voorbereiden op hun wintersportreis. 15 procent weet bijvoorbeeld niet hoe ze hun sneeuwkettingen moeten omleggen en veel te veel Nederlanders storten zich op dag 1 al, na een jaar zonder oefening, direct van de hoge pistes. Wat natuurlijk risico’s met zich meebrengt. Door thuis al een paar keer de ski’s of het snowboard onder te binden of een paar lessen te nemen, begin je goed voorbereid aan je vakantie. Bovendien kun je door van te voren les te nemen op een verantwoorde manier een veel groter deel van het skigebied tijdens je vakantie ontdekken. Zeker voor de beginnende wintersporter is het fijn dat je hierdoor echt op pad kunt."

www.tui.nl

www.snowworld.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.