SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen krachten

SnowWorld en reisorganisatie TUI bundelen hun krachten om samen Nederlandse wintersporters optimaal voor te bereiden op hun wintersportvakantie. TUI zal zichtbaar zijn in SnowWorld op de kleding van ski- en snowboardleraren en op de panoramadoeken van SnowWorld Landgraaf.

Voorpret

Martijn van der Ploeg, Head of Overland & Wintersport: "De samenwerking met SnowWorld zijn wij in 2019 al gestart. Maar door de coronapandemie hebben we deze de afgelopen twee jaar op een laag pitje moeten zetten. Ik ben dan ook blij dat we nu echt van start kunnen. Er liggen mooie plannen klaar om met elkaar de Nederlandse wintersporters optimaal te bedienen en voor te bereiden op hun sneeuwvakantie. Een groot deel van ons wintersportaanbod is inmiddels boekbaar dus de voorbereiding én voorpret kan al gaan beginnen!"

Goede voorbereiding

Remko Klein, commercieel directeur bij SnowWorld: "Uit onderzoek blijkt dat de Nederlandse wintersporters zich onvoldoende voorbereiden op hun wintersportreis. 15 procent weet bijvoorbeeld niet hoe ze hun sneeuwkettingen moeten omleggen en veel te veel Nederlanders storten zich op dag 1 al, na een jaar zonder oefening, direct van de hoge pistes. Wat natuurlijk risico’s met zich meebrengt. Door thuis al een paar keer de ski’s of het snowboard onder te binden of een paar lessen te nemen, begin je goed voorbereid aan je vakantie. Bovendien kun je door van te voren les te nemen op een verantwoorde manier een veel groter deel van het skigebied tijdens je vakantie ontdekken. Zeker voor de beginnende wintersporter is het fijn dat je hierdoor echt op pad kunt."

www.tui.nl

www.snowworld.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.