[SHOWREEL!] Marketing Report 2023: Cross Media Awards | Content Marketing Awards | M100 Event

Marketing Report en Media Meetings organiseren drie grote events in de tweede helft van 2023.

Cross Media Awards | 11 oktober 2023 | Amsterdam

De Cross Media Awards worden uitgereikt aan de inzenders van de beste crossmedia cases van het jaar.

Crossmedia is een van de grootste en meest relevante thema’s in de media, waar exploitanten, bureaus en adverteerders dagelijks mee te maken hebben. Het is niet overdreven te stellen dat een groot deel van de dynamiek in de media wordt veroorzaakt door de ontwikkeling van crossmedia.

De Cross Media Awards – voor het eerst uitgereikt in 2013 – is de enige vakprijs die crossmedia centraal stelt. De cases worden in interview-vorm opgebouwd en aan de jury voorgelegd. Inzenders kunnen bij iedere case aangeven of deze mag worden gepubliceerd in de kanalen van Marketing Report. Alle genomineerde cases worden genoemd in Het Grote Marketing & Media Jaarboek 2024. Als jouw case wint dan staat jouw case in dit standaardwerk uitgeschreven. Daarmee levert Cross Media Awards als een van de weinige vakprijzen daadwerkelijk een bijdrage aan de ontwikkeling van het vak. Tegelijkertijd maakt dit dat alle inzenders een podium kunnen krijgen en niet alleen genomineerden en winnaars. 

Tot en met 31 juli kunnen:

AGENDA CROSS MEDIA AWARDS 2023

31 juli 2023 | Deadline voordragen Cross Media Adverteerder | Cross Media Persoon | De Belofte

25 augustus 2023 | Deadline inzenden Cross Media Awards

4 september 2023 | Bekendmaking nominaties Cross Media Adverteerder | Cross Media Persoon | De Belofte

11 september 2023 | Bekendmaking nominaties Cross Media Bureau, Exploitant, Case, Merk, Innovatie, Event 

4 oktober 2023 | Jurering Cross Media Awards

11 oktober 2023 | Uitreiking Cross Media Awards


Lees hier alles over de Cross Media Awards 2023, voordragen, inzenden, kaarten kopen

www.crossmediaawards.nl

Content Marketing Awards | 28 november 2023 | Beeld en Geluid | Hilversum

Inspirerende en Award-winnende contentmarketing-cases verdienen het om volop in de spotlights te staan. Als erkenning, om van te leren én om te inspireren. Dát is waar CMTA voor staat. Met in totaal 160 inschrijvingen door een 40-tal verschillende bureaus en bedrijven maakte de 2022-editie van de CMTA haar naam Content Marketing, The Awards volledig waar: een brede vertegenwoordiging van contentmarketeers die trots hun werk delen en laten meten met dat van collega’s. In 2023 verwachten we nog mooier werk, en nog meer werk te zien waar het contentmarketingvak trots op mag zijn en wat onderling strijdt om The Awards en de Medals

Inzenders kunnen bij iedere case aangeven of deze mag worden gepubliceerd in de kanalen van Marketing Report. Voor inzendingen uit België betekent dit een gagarendeerde dubbele publicatie: in zowel de Nederlandse als de Belgische kanalen van Marketing Report. Alle genomineerde cases worden genoemd in Het Grote Marketing en Media Jaarboek 2024. Als jouw case wint dan staat jouw case in dit standaardwerk uitgeschreven.

Lees hier alles over inzenden voor de de Content Marketing Awards 2023

www.cmta.nl

M100 Event | 7 december | Kromhouthal | Amsterdam

www.marketingreport.nl/m100

 

 

Partner worden?

Wil je met jouw bedrijf or organisatie partner worden van een of meerdere van deze events? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis: [email protected] | M 0653 - 41 12 13.

 

The Making of the Marketing Report Showreel 2023

Valt niet mee hoor, zo'n video maken...


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.