Serviceplan Group neemt Van Houten PR over

Serviceplan Group’s House of Communication heeft pr-bureau Van Houten PR & Communicatie overgenomen. Eigenaar Pim van Houten is aangesteld als PR & Content Director van de Amsterdamse bureaugroep.

Het House of Communication van de Serviceplan Group, met daarin onder andere de mediabureaus Mediaplus en Wisecrackers, verzorgt uiteenlopende communicatieoplossingen voor nationale en internationale opdrachtgevers, zoals BMW/Mini, L’Oreal, Uniekaas en De’Longhi. Van Houten PR & Communicatie heeft zijn klantportfolio, waaronder MultiTankcard, Bureauvijftig, Storyblok en Snakeware ondergebracht bij House of Communication.

Vakmanschap

Christiaan van Betuw, Managing Partner van de Serviceplan Group: “Met de toevoeging van Pim en zijn bedrijf in ons huis halen we een jarenlange zakelijke en persoonlijke vriend, maar bovenal veel vakmanschap, binnenboord. De relatie tussen ons kent zijn oorsprong al uit de tijd dat Pim vanuit zijn rol bij de eventtak van RAI Amsterdam veel met ons samenwerkte. In de unieke tak binnen ons huis die zich richt op contentmarketing is de ervaring en de effectgerichtheid van Pim een verrijking voor al onze opdrachtgevers.”

Pim van Houten: “Deze nieuwe stap geeft mij onder meer de mogelijkheid om vanuit mijn vakgebied een bijdrage te leveren aan andere uitdagingen binnen de marketingmix en bovendien een geweldige kans om samen te werken met de diverse topspecialisten binnen het bedrijf.”

www.serviceplan.nl

www.vanhoutenpr.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s

28-11-2025 | 11:51:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus

28-11-2025 | 08:46:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.