SEO en Content Marketing activiteiten NS International naar Mindshare.Greenhouse

Per 1 mei 2021 voert Mindshare.Greenhouse alle SEO en Content Marketing activiteiten van NS International (NSI) uit.

Na een pitchtraject specifiek gericht op SEO en Content Marketing, is NS International ervan overtuigd dat Mindshare.Greenhouse de juiste expertise in huis heeft om de integratie van SEO en Content in de totale communicatiemix op te zetten en om daarmee de lange termijn strategie -en doelstellingen van NS International te realiseren.

Eerder won Mindshare.Greenhouse het media-account van NS, waar zij ook al verantwoordelijk zijn voor de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland.

De komende periode zal in het teken staan van het opzetten van een integrale search aanpak voor NS International, waarin begeleiding, kennisdeling en het zorgdragen voor actuele dashboards en rapportages een belangrijk onderdeel zijn van de samenwerking.

Pim Douw, Online Marketeer bij NS International: “We zijn erg blij met de uitbreiding van de samenwerking met Mindshare.Greenhouse. Er ligt een forse doelstelling en we zijn overtuigd dat we samen met Mindshare.Greenhouse deze uitdaging tot een succes gaan maken en kijken uit naar de samenwerking.”

Ellen van Meerendonk, Client Business Lead, Mindshare.Greenhouse Nederland: “We zijn ontzettend trots dat NS International weer voor Mindshare.Greenhouse heeft gekozen. De uitbereiding van dit partnership met de consultancy van onze SEO en Content Marketing adviseurs bewijst dat de geïntegreerde communicatiestrategie die wij aanbieden, naadloos aansluit op de complexe vraagstukken van onze partners.”

www.nsinternational.nl
www.mindshareworld.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.