
Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan
Afgelopen jaar bracht ŠKODA een ode aan Zaterdagfamilies. Zij die elke zaterdag weer tijd met elkaar doorbrengen op het veld of in de sporthal. Om die Zaterdagfamilies te supporten, komt ŠKODA nu met een opvallende activatie: een mascotte in de vorm van een kameleon.
Een mascotte is normaal gesproken iets wat je verwacht bij Eredivisie-clubs, zoals Ajax en Feyenoord of Amerikaanse NBA-teams. Maar dankzij deze veelzijdige kameleon kunnen nu ook gewone Zaterdagfamilies en hun clubs beschikken over een eigen mascotte. De activatie wordt aangejaagd met een online video en op social.
In de activatie staat de FABIA centraal. De Kameleon arriveert
dan ook in deze ŠKODA. Zo kan de club niet alleen genieten van een enthousiaste
supporter langs de lijn, maar tegelijkertijd ook kennismaken met dit model.
Credits:
Reclamebureau Selmore Creative Agency | Creatieve directie Jakko
Achterberg, Niels Westra | RTV Director Hanneke Kampschreur | Account Josefien
Homan | Strategie Anja Froeling | Opdrachtgever ŠKODA Nederland | Klant
verantwoordelijk Joost de Kanter, Kim Hoekstra | Productiemaatschappij VAN DER
AAR FILMS & JUDITH ENGELS
www.skoda.nl/zaterdag/mascotte
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert