Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan

Afgelopen jaar bracht ŠKODA een ode aan Zaterdagfamilies. Zij die elke zaterdag weer tijd met elkaar doorbrengen op het veld of in de sporthal. Om die Zaterdagfamilies te supporten, komt ŠKODA nu met een opvallende activatie: een mascotte in de vorm van een kameleon.

Een mascotte is normaal gesproken iets wat je verwacht bij Eredivisie-clubs, zoals Ajax en Feyenoord of Amerikaanse NBA-teams. Maar dankzij deze veelzijdige kameleon kunnen nu ook gewone Zaterdagfamilies en hun clubs beschikken over een eigen mascotte. De activatie wordt aangejaagd met een online video en op social. 

In de activatie staat de FABIA centraal. De Kameleon arriveert dan ook in deze ŠKODA. Zo kan de club niet alleen genieten van een enthousiaste supporter langs de lijn, maar tegelijkertijd ook kennismaken met dit model.

Credits:
Reclamebureau Selmore Creative Agency | Creatieve directie Jakko Achterberg, Niels Westra | RTV Director Hanneke Kampschreur | Account Josefien Homan | Strategie Anja Froeling | Opdrachtgever ŠKODA Nederland | Klant verantwoordelijk Joost de Kanter, Kim Hoekstra | Productiemaatschappij VAN DER AAR FILMS & JUDITH ENGELS

www.skoda.nl/zaterdag/mascotte

www.selmore.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:00
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.