[SCHOKVAST] Lucien Burm over de toekomstige dans tussen mens en machine

Joris van Heukelom en Mark Schoones maken de podcast SCHOKVAST. Dit keer een Dutch Media Week Special met startup entrepeneur Lucien Burm.

Lucien Burm: "Ik vraag me af of – als je dat zou vragen aan mensen – ze voelen dat ze altijd aan staan. Sinds web 2.0, dus de social media platformen van begin 2000, is er een combinatie van dingen voor gaan zorgen dat we niet alleen maar letterlijk aan staan met een verbinding, maar ook geestelijk altijd aan staan. We zijn er de hele tijd mee bezig. Waar je ook bent, je kunt op ieder moment ten alle tijden een keer op beeld moeten..."

Luister deze podcast hier:

SCHOKVAST wordt opgenomen in de studio van New Business Radio op het Media Park in Hilversum en is te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, PocketCasts en Soundcloud.

www.schokvast.com | www.makerstreet.nl | www.workwithmix.com
www.ypca.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.