Rubix in zee met pr- en marketingbureau Lubbers De Jong

Het IT-bedrijf Rubix neemt het Amsterdamse tech-pr en marketingbureau Lubbers De Jong in de arm om de naams- en propositiebekendheid te vergroten. Onderdeel van de samenwerking is de ontwikkeling van geïntegreerde campagnes, gericht op de IT-professionals van grote organisaties met een innovatiebehoefte. De best practices op het gebied van migratie en integratie, van zowel datastromen als systemen, zullen in deze campagnes centraal staan.

Sinds de oprichting in 2009 helpt Rubix grote organisaties aan technische voorwaarden voldoen die het gebruik van moderne toepassingen en technologie mogelijk maken. Daarvoor hebben de IT-specialisten uit 's-Hertogenbosch in de afgelopen jaren een aantal methodieken ontwikkeld. Deze kennis en inzichten zijn ook bruikbaar voor IT-professionals buiten het huidige klantenbestand. Om die doelgroep te bereiken werkt Rubix samen met Amsterdamse TECH PR- en marketingbureau Lubbers De Jong, voor ondersteuning met strategische PR en marketing-inspanningen.

Fabian Janssen, commercieel directeur van Rubix: "Integratie is de sleutel tot innovatie. Dat is één van onze kernopvattingen, en die benadering wordt op communicatie-gebied gedeeld door Lubbers De Jong. Om onze visie en methodiek bij een groeiende doelgroep onder de aandacht te brengen kiezen we voor een geïntegreerde aanpak van strategische PR- en marketinginspanningen, bij een bureau met een stevige staat van dienst in de tech-sector."

Peter Keijzer, algemeen directeur van Lubbers De Jong:
"Nieuwe producten en diensten op basis van robots, slimme apparaten en kunstmatige intelligentie lijken inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Maar zulke innovaties aan de voorkant leunen vaak op nog veel grotere aan de achterkant. Er zijn op dit moment bijvoorbeeld ontwikkelingen gaande op het gebied van geautomatiseerde systeemintegratie en migratie die gaan zorgen voor een enorme impact. Rubix weet binnen dit domein van de hoed en de rand. We zijn vereerd dat we deze digitale enabler met strategische PR- en marketingactiviteiten mogen ondersteunen."

www.lubbersdejong.nl
www.rubix.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.