
RTL AdAlliance organiseert RTL Beach tijdens Cannes
Voor het vierde jaar op rij organiseert het internationale saleshuis RTL Ad Alliance RTL Beach tijdens de Cannes Lions Festival of Creativity.
RTL Beach zal een hub zijn voor internationale adverteerders en bureaus om in contact te komen met Europese media en technologie.
Zo is er het Media Effectiveness All Stars panel met marketingspecialisten Karen Nelson Field (Amplified Intelligence) en Les Binet (Adam&eveDDB) en schuift Ton Rozestraten (CCO RTL Nederland en CEO van Ad Alliance Nederland) aan in een gesprek over The Future of Audiovisual Entertainment. Het programma van RTL Beach is ook deels te volgen via een livestream.
Kijk voor meer informatie de site van Screenforce.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
DEPT organiseert Secret Garden tijdens Cannes Lions 2025
Nederland 7 en België 1 keer in shortlistjury Cannes Lions
Amsterdam Creative Capital of Europe? Misschien niet
Cannes Lions bekroont Sonita Alizadeh met LionHeart Award 2025
Onderzoek LIONS: Creatief vertrouwen onder druk
Gepubliceerd door: Saskia van Weert