Rooftop bioscoop Pathé Utrecht Leidsche Rijn weer open

Voor het achtste jaar gaat bij Pathé Utrecht Leidsche Rijn de rooftop cinema van start. Vanaf Hemelvaartsdag kunnen bezoekers op het dak films bekijken als het weer dat toelaat. De film Love Again staat als eerste geprogrammeerd op donderdag.

In het openingsweekend zijn ook Mamma Mia!, Book Club: The Next Chapter en Het Geheugenspel. Te zien. De Rooftop Cinema blijft de hele zomer open en kent elke week een ander programma.

Het dak van het gebouw is volledig omgebouwd tot een openluchttheater met een groot scherm, zomerse aankleding, hangmatten en kussentjes. Er wordt één film per dag vertoond en de film start rond 22:15 uur, vlak na zonsondergang. Er is ruimte voor 100 bezoekers per film.

Mattijs van Vliet, Manager Theatre Pathé Utrecht Leidsche Rijn: "Samen met je vrienden of familie genieten van de beste films in de buitenlucht, mét uitzicht is de ultieme zomerbeleving. Ook voor medewerkers is het een feestje om bij de Rooftop Cinema te mogen werken.”

Love Again

In de romantische komedie Love Again stuurt Mira Ray berichtjes naar het oude mobiele nummer van haar overleden verloofde. Ze staat er niet bij stil dat het nummer inmiddels is toegewezen aan de nieuwe werktelefoon van Rob Burns, een journalist. Rob is erg onder de indruk van de prachtige, openhartige berichtjes. Als hij een stuk moet schrijven over megastar Celine Dion (die zichzelf speelt in haar eerste filmrol) schakelt hij haar hulp in om ervoor te zorgen dat hij Mira in het echt ontmoet en haar voor zich kan winnen.

www.pathe.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

16-12-2025 | 12:00:14
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.