REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.

Parkinson is de snelstgroeiende hersenziekte ter wereld, die steeds vaker ook jonge mensen treft. Ongeveer 1 op de 22 mensen krijgt tegenwoordig parkinson en dat worden er steeds meer. De ziekte is ongeneeslijk, dus meer wetenschappelijk onderzoek is nodig.

Jolanda is 55 en heeft parkinson. Zij en 21 van haar naasten staan centraal in deze campagne. Deze groep mensen laat zien hoe groot de kans is dat jijzelf of iemand uit je omgeving ermee te maken krijgt.

De campagne-uitingen leiden naar parkinson.nl/dichterbij Daar is een video-interview te bekijken waarin Jolanda, haar man Eduard, dochter Quinty, goede vriendin Marion en ex-collega Nicole vertellen over de impact die deze ziekte op Jolanda’s leven heeft. Ook kunnen mensen daar eenvoudig doneren.

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

Studio Studio ontwikkelt campagne Zie je in Utrecht voor NFF

24-07-2025 | 12:16:00
In deze campagne staat Utrecht als thuisstad van het festival centraal.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)

[Vacatures] Lumiq zoekt een Business Development Manager

23-07-2025 | 10:16:00
Lumiq is per direct op zoek naar Business Development Manager

Monks ontwikkelt eerste merkcampagne Sendcloud

22-07-2025 | 11:29:00
In de campagne staan producten centraal die hun eigenaren met humor, brutaliteit en drama aanspreken op hun keuzes in het verzendproces.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.