REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.

Parkinson is de snelstgroeiende hersenziekte ter wereld, die steeds vaker ook jonge mensen treft. Ongeveer 1 op de 22 mensen krijgt tegenwoordig parkinson en dat worden er steeds meer. De ziekte is ongeneeslijk, dus meer wetenschappelijk onderzoek is nodig.

Jolanda is 55 en heeft parkinson. Zij en 21 van haar naasten staan centraal in deze campagne. Deze groep mensen laat zien hoe groot de kans is dat jijzelf of iemand uit je omgeving ermee te maken krijgt.

De campagne-uitingen leiden naar parkinson.nl/dichterbij Daar is een video-interview te bekijken waarin Jolanda, haar man Eduard, dochter Quinty, goede vriendin Marion en ex-collega Nicole vertellen over de impact die deze ziekte op Jolanda’s leven heeft. Ook kunnen mensen daar eenvoudig doneren.

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een DTP-Vormgever

04-07-2025 | 09:59:00
iO is per direct op zoek naar DTP-Vormgever - Campus Rotterdam

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.