REDRUM zoekt partners voor campagne NFK

In maart lanceert de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties NFK een campagne voor mensen met een zeldzame kankervorm. Film- en animatiestudio REDRUM werkt belangeloos mee en zoekt partners die willen aansluiten.

De campagne heeft als doel meer zichtbaarheid te creëren voor het Patiëntenplatform Zeldzame Kankers. Dit platform zet zich in voor mensen met een zeldzame vorm van kanker en hun naasten. Zij lopen namelijk tegen andere dingen aan dan andere kankerpatiënten. Zo duurt het diagnosetraject vaak lang, wat leidt tot onzekerheid en een gevoel van eenzaamheid. Daarnaast heerst er nog een groot taboe op sommige zeldzame kankersoorten.

Op maandag 17 februari 2020 zal de video worden opgenomen. De eerste partners zijn al bekend. Allard Studio’s in Amsterdam blokte gelijk de agenda voor een van zijn grotere studio’s, interieur webshop Home Stock voorziet de shoot van styling en Bettina Polak neemt de visagie op zich.

Sjoerd Joosten, projectleider van de campagne en werkzaam bij REDRUM: “Het is ontzettend mooi om te zien hoeveel partners we al bereid hebben gevonden hun steentje bij te dragen. Iedereen doet het belangeloos en dat voelt ontzettend goed. Maar we zijn er nog niet. We zoeken nog decorbouwers, een fotograaf, licht, componist en natuurlijk catering. Want niks laat een draaidag beter verlopen dan een lekker broodje en een goeie kop koffie.”

www.redrumbureau.com
www.zeldzamekankers.nl
www.nfk.nl
www.homestock.nl
www.allardstudios.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.