Presentatie Het Grote Marketing & Media Jaarboek | 26 april 2023 - Amsterdam

Leuk om elkaar weer eens te zien!

Op woensdag 26 april presenteren wij Het Grote Marketing & Media Jaarboek 2023.

Super leuk als je erbij bent!

Locatie: bij een van onze partners in Amsterdam, hartje Jordaan!

Tijd: 16:00 - 18:00 uur.

Iedereen die deelneemt aan deze unieke netwerkborrel krijgt een exemplaar van het jaarboek.

Het is de eerste editie van dit jaarboek dus bij voorbaat al een collectors item.

Zorg dat je erbij bent!

Hoe?

Door een email te sturen naar [email protected].

Let op: Iedere deelnemer moet zich registreren. Je kunt niet mensen onaangekondigd meenemen. Deelname dus pas na persoonlijke bevestiging.

Je kunt niet mensen onaan

Wij hebben er (heel) veel zin in!

Groeten,

Bas | Peter | Eric-Jan


Deelnemerslijst

09:30 creative agency | 20Nine | AD BUSINESS | Azerion | Barracuda | Beeld en Geluid | Bert Hagendoorn | Bijvoorkeur | Bionic Media | Bombilate | Brandon Lee Hoop | Bravoure | Brouwer & Partners MoneyMakingMedia | Counter Content | CS Digital Media | De Creatieve Fabriek | De Speld & Partners | Havas Media |  JUMP! RETAIL | Kiesjefolders | Martijn Jes | Massarius | Mediahuis | MIX | Natwerk | NRC | Ocean | Open Now | Oranje Fonds | Post & Kornet | Result Recruitment | Roby Bellemans Produkties | Studiodock | Summit Retail Media Group | SuperRebel | The Coentron | Van Santen Netwerk | vOSCH The Brand Guide | ZIGT


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.