Prescan kiest LEWIS als bureau voor pr-, content en socialmedia-activiteiten

Prescan heeft LEWIS aangesteld als bureau voor pr-, content en socialmediaactiviteiten. Het bedrijf is onder meer bekend van de Total Body Scan. Prescan heeft de ambitie om de autoriteitspositie te versterken en de Nederlandse consument bekender te maken met de voordelen van preventief medisch onderzoek.
 
LEWIS start een geïntegreerde campagne die pr-, content- en socialmediaactiviteiten bevat om meer naamsbekendheid te genereren voor Prescan. Hierbij staan inzicht in persoonlijke gezondheid en het delen van gebruikerservaringen centraal, gecombineerd met een proactieve benadering richting de media.
 
Vera Kops, vice-president van LEWIS Nederland: "Prescan is ontstaan uit liefde voor het leven en inmiddels zijn zij een gevestigde naam geworden voor het doen van preventief medisch onderzoek. We zijn dan ook erg trots op deze nieuwe samenwerking, vooral omdat de campagne een geïntegreerd karakter heeft, waardoor we onze expertise op meerdere vlakken kunnen inzetten."
 
Annemiek Barendrecht, Marketing Director bij Prescan: "Vanuit ons gedachtegoed uit liefde voor het leven willen we graag inspireren tot een gezonde leefstijl en de mogelijkheid tot innovatieve health checks. Los van het enthousiasme en de expertise van LEWIS, kwamen zij met een strategie die volledig aansluit bij onze toekomstvisie. Daardoor zijn we ervan overtuigd dat we met deze samenwerking consumenten en bedrijven via verschillende kanalen kunnen inspireren en activeren om bezig te gaan met hun gezondheid. We verwachten snel resultaat te behalen om ons marktleiderschap nationaal en internationaal verder uit te bouwen."

www.prescan.nl
www.teamlewis.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.