Picnic voert start-uplijst LinkedIn aan

LinkedIn’s nieuwsredactie heeft de top 10 van Nederlandse start-ups bekendgemaakt. De lijst wordt aangevoerd door online supermarkt Picnic, gevolgd door e-mobility start-ups felyx (shared e-scooters) en Dott (shared e-bikes en e-steps).

Pieter Cranenbroek, redacteur bij LinkedIn Nieuws: “De ondernemingen op de top startuups-lijst vormen een weerspiegeling van hoe onze wereld en ons werken veranderd is. We zien een verschuiving naar een gedigitaliseerde economie met diensten die veelal online worden verleend. De meerderheid van de start-ups uit de top 10 is relevanter dan ooit omdat ze - ondanks de crisis - vanwege hun digitale karakter werkzaamheden hebben kunnen voortzetten of zelfs hebben kunnen uitbreiden.”

De lijst is samengesteld op basis van een combinatie van factoren als personeelsgroei, interesse in en interactie met het bedrijf, betrokkenheid bij werknemers en de mogelijkheid om het beste talent aan te trekken. Hiervoor is gebruik gemaakt van LinkedIn-data van het platform. Dit jaar is er specifiek gekeken naar de periode januari-juli 2020.

  1. Picnic - online supermarkt
  2. felyx - shared e-scooters
  3. Dott - shared e-bikes en e-steps
  4. Otrium - online designer outlet
  5. Crisp - online supermarkt
  6. Lumicks - hightech wetenschappelijke instrumenten
  7. Bynder - platform voor digitaal bestandsbeheer
  8. Zivver - veilige e-mail en bestandsoverdracht
  9. BUX - app voor commissievrij beleggen
  10. 3D Hubs - online platform voor on demand-netwerk van 3D productie

 

www.linkedin.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.