
Peter Berg versterkt Human Inference als Managing Director
Per 1 maart 2021 is Peter Berg aangetreden als managing director bij Human Inference. Human Inference helpt organisaties, waaronder met name financiële dienstverleners, de interactie met hun klanten te verbeteren, kansen te vergroten en risico’s te beperken door relevante gegevens samen te brengen.
Peter Berg, die hiervoor werkzaam was bij onder meer Ordina en Oracle, gaat zich richten op de verdere professionalisering en groei van de Arnhemse organisatie, die deel uitmaakt van The Data Agency.
Frank de Beun, CEO van The Data Agency: “Door zijn uitgebreide kennis en ervaring bij vergelijkbare ICT-organisaties is Peter een aanwinst voor Human Inference. Hij heeft een scherp oog voor marktontwikkelingen en weet waar grote, internationale organisaties behoefte aan hebben.”
Peter Berg: “De eerste paar dagen heb ik veel enthousiasme en betrokkenheid ervaren bij de collega’s. Samen werken wij aan een mooie toekomst waarin we kunnen voortborduren op de fundering die al meer dan 30 jaar staat. Met het team zet ik mij volledig in voor onze klanten en aandeelhouders.”
www.humaninference.com
www.thedataagency.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert