Persuade ontwikkelt campagne 100 jaar Monuta

Ter ere van het 100-jarig bestaan van afscheidsspecialist Monuta ontwikkelt Persuade een video over 100 jaar afscheid en de rol van Monuta daarin. Dit doen ze in samenwerking met de 100-jarige Greetje.

100 jaar Monuta

Vanuit Monuta’s visie op gelijkwaardigheid, keuzevrijheid en open zijn over de dood en het afscheid. Verteld door de 100-jarige Greetje. De missie van Monuta is ook vandaag nog super relevant; voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.

Want, zoals Greetje het zegt, In de dood is iedereen gelijk. En zo is het.

Credits:

Merk: Monuta | Bureau: Persuade | Productie: Pink Rabbit

www.persuade.nl

www.monuta.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes

27-11-2025 | 10:31:00
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.