Pathé kondigt filmmaand vol actie aan

Het wordt een maand bomvol actie, humor, drama én een vleugje romantiek in de bioscopen van Pathé.

De langverwachte blockbuster John Wick 4 verschijnt eindelijk op het grote doek. In het vierde deel van de reeks neemt John Wick het op tegen zijn meest dodelijke tegenstanders tot nu toe.

Is jouw motto hoe meer actie hoe beter? Kijk dan hoe Adonis Creed in Creed III zijn toekomst op het spel zet en het opneemt tegen zijn voormalige vriend en bokstalent Damian.

Is het na alle actie tijd voor een kleine adempauze en ben je toe aan wat humor? Dan zijn de Nederlandse komedie All Inclusive en de romcom What’s Love Got to Do with It echte aanraders. Liever een ander genre? Dan is de fantasiefilm Dungeons & Dragons: Honour Among Thieves misschien wel wat voor jou.

Zij die actiefilms en komedie liever verruilen voor drama zitten ook goed deze maand. Het met maar liefst zes Oscars genomineerde drama Tár met Cate Blanchett staat o.a. op het programma. Ook de Nederlandse dramafilm Toen Ik Je Zag naar het boek van Isa Hoes over haar leven met Antonie Kamerling is een must see.

www.pathe.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.