Pathé introduceert Dikke Duo Dagen voor studenten

Voor een student bestaat de laatste week van de maand uit aftellen tot het moment dat de studiefinanciering wordt gestort. Daarom introduceert Pathé de Dikke Duo Dagen. Tijdens de twee dagen voordat de stufi wordt gestort kunnen alle studenten voor slechts 5 euro naar de nieuwste topfilms.

Om de introductie van de Dikke Duo Dagen écht dik te maken, gaat Pathé ook eenmalig groot voordeel uitdelen in spelvorm. In zes studentensteden wordt in Pathé-theaters op 21 & 22 september eenmalig een Win-Turbine neergezet.

Winnen met Pathé

Een wervelwindmachine waarin talloze tegoedbonnen met Pathé-voordeel de deelnemer om de oren vliegen. Denk hierbij aan gratis tickets, snacks, drankjes, maar ook Pathé merchandise zoals de limited edition Pathé legging en zelfs een gratis Unlimited Gold abonnement.

Iedereen die een studentenkaart, studentenreisproduct of CJP-pas kan tonen, krijgt toegang tot de Win-Turbine. Zodra de machine aan wordt gezet, is er 30 seconden de tijd om zoveel mogelijk bonnen te pakken!

Data Dikke Duo Dagen

De eerste Dikke Duo Dagen zijn op 21 en 22 september, en daarna op de 22ste en 23ste van oktober en november. De volgende theaters doen mee:

21 september (hele dag)

  • Pathé Maastricht
  • Pathé De Munt (Amsterdam)
  • Pathé Spuimarkt (Den Haag)

22 september (hele dag)

  • Pathé Schouwburgplein (Rotterdam)
  • Pathé Eindhoven
  • Pathé Groningen

www.pathe.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.