Odin verwelkomt 14.000ste lid

Tineke van Dijk uit Almere is het 14.000ste van de biologische coöperatie Odin. Bij de coöperatie groeit het ledenaantal al jaren gestaag en deze mijlpaal kon niet onopgemerkt voorbij gaan. Bedrijfsleider Julia Lindenberg van Odin Almere Vliervelden verraste het kersverse lid onlangs met een goedgevulde bio-shopper.

Al 39 jaar zet Odin zich met biologische en biodynamische boodschappen in voor een eerlijke, gezonde en duurzame wereld. En sinds 10 jaar doet Odin dat als coöperatie. Iedereen kan lid worden en daarmee als mede-eigenaar een steentje bijdragen aan de groeiende organisatie met inmiddels 28 winkels, een online bezorgdienst, een biodynamische boerderij, een imkerij en een groothandel.

Bovendien kun je als lid boodschappen doen met ledenvoordeel. Tineke van Dijk: “Wij komen al jaren met ons boodschappenlijstje op de boerenmarkt van Almere, waar Odin sinds kort ook een kraam heeft, en we komen in de boerderijwinkel Odin Almere Vliervelden. Ons nieuwbouwhuis dat gebouwd wordt in de buurt is volgend jaar klaar. We waren van plan te wachten tot dat moment om lid te worden, maar we kwamen de laatste tijd zo vaak in de winkel dat we het maar alvast hebben gedaan!”

www.odin.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.